سوالات متداول

بسته بندی مناسب جهت فریت بار چگونه می باشد ؟

بسته بندی مناسب جهت فریت بار به بسته بندی گفته می شود که دو نکته در آن رعایت شده باشد ، ۱- به سلامت رسیدن بار شما در مقصد ، ۲- کاهش هزینه های حمل هوایی

بسته بندی مناسب جهت فریت بار به صورت هوایی در مرحله اول این اطمینان خاطر را به شما می دهد که بار به صورت صحیح و سالم در مقصد به شما تحویل داده خواهد شد و در مرحله دوم در صورتی که این بسته بندی توسط افراد حرفه ای در امر بسته بندی انجام گیرد موجب کاهش در هزینه های حمل هوایی خواهد شد. لذا توصیه ما به مسافرین و مهاجرین صرف وقت کافی و دقت در این زمینه پیش از ارسال بار خود به قسمت بار فرودگاه امام خمینی می باشد.

بسته بندی مناسب جهت فریت بار در راستای به سلامت رسیدن بار شما در مقصد

مهمترین نکته در حمل هوایی اضافه بار مسافری و لوازم منزل به سلامت رسیدن آن در مقصد است در غیر اینصورت پرداخت هزینه های فریت بار برای دریافت چند وسیله خانگی شکسته و معیوب به هیچ وجه عقلانی نمی باشد، لذا در نظر داشته باشید قبل از تحویل بار خود به شرکت هواپیمایی شما ملزم به بسته بندی کالای خودتان جهت حمل هوایی می باشید.

در غیر اینصورت در وحله اول بار شما با بسته بندی نامناسب در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی پذیرش نخواهد شد و یا در انتهای پروژه حمل و در مقصد در صورت وجود شکستگی و صدمه ، شرکت هواپیمایی از دادن خسارت به علت بسته بندی نامناسب طفره خواهد رفت .

بسته بندی مناسب جهت فریت بار در راستای کاهش هزینه های حمل بار

توجه داشته باشید که شرکت های هواپیمایی بابت هر متر مکعب دسته کم شما را ۱۷۰ کیلوگرم شارژ خواهد کرد این یعنی شما می بایست از حداکثر حجم جعبه ها و بسته های خود استفاده نموده و بار خود را در فضاهای باز درون جعبه قراردهید در صورت فرستادن وسایلی مانند مبل و یا ظروف حتما قسمت های خالی جعبه و یا کارتن را با وسایل دیگر مانند البسه پر کنید.

از فرستادن وسایل پر حجم و کم وزن تا حد مقدور خودداری نمایید ، از طرف دیگر بسته بندی های سنگین مانند جعبه های چوبی الزاما برای شما به صرفه نمی باشند درصورت وجود جایگزین ( پالت های پلاستیکی ) از فرستادن جعبه چوبی سنگین به وسیله هواپیما خودداری نمایید.

در صورتی که از جعبه ای چوبی جهت فریت بار لوازم خانگی استفاده می کنید توجه داشته باشید که جهت فریت بار به استرالیا و کانادا و آمریکا ملزم به پرداخت هزینه سم پاشی نیز هستید ، لذا بسته بندی مناسب الزاما هزینه بر نیست و با کمی درایت توسط شما و یا پیمانکار بسته بندی موجب به سلامت رسیدن بار شما و صرفه جویی در هزنیه فریت بار می گردد.

سایر خدمات ارائه شده جهت بسته بندی بار شما و فریت بار

بسته بندی تخصصی برای فریت بار کاریست که هر فرد حداکثر یک یا دو بار در زندگی خود انجام خواهد داد لذا این باعث عدم آگاهی مسافرین و مهاجرین در مورد نحوه بسته بندی مناسب جهت حمل هوایی می باشد در صورتی که مسافرین و مهاجرین مایل باشند گروه های پیمانکاری بسته بندی و دارای مجوز رسمی از هواپیمایی کشوری و فعال در فرودگاه امام خمینی قادر به بسته بندی اصولی و تضمینی بار و لوازم منزل شما پیش از حمل آن به ترمینال بار فرودگاه امام خمینی و در منزل شما می باشد.

افراد مجرب و حرفه ای با لوازم استاندارد و به روز و با تجربه انجام بسته بندی لوازم منزل جهت فریت بار می توانند انجام سریع بسته بندی لوازم منزل شما را انجام دهند.

ساخت جعبه چوبی جهت فریت لوازم منزل و ضرورت سم پاشی جهت بعضی از مقاصد

بعضی از لوازم خانگی مانند تابلو ها و آینه ها میزهای ناهارخوری شیشه ای ، بوفه و ویترین فقط و فقط می بایست درون جعبه های چوبی بسته بندی شوند تا از سلامت رسیدن این وسایل گرانبها در مقصد اطمینان حاصل شود ، فرستنده اینگونه وسایل توجه داشته باشد که فریت این اقلام با جعبه های چوبی به کشورهای استرالیا و کانادا و آمریکا مستلزم انجام سمپاشی جعبه های چوبی و الصاق مدارک سمپاشی به بارنامه هوایی می باشد در غیر اینصورت بار ایشان در مقصد معدوم خواهد شد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *