فهرست مطالب

چنانچه قصد ارسال بار به آمریکا را دارید، می‌توانید از خدمات مجموعه ما جهت تسهیل حمل بار هایتان، با هزینه مقرون به صرفه بهره‌مند شوید. شما می‌توانید با استفاده از سیستم حمل بار هوایی و از طریق ناوگان مدرن شرکت های هواپیمایی مستقر در بخش باربری فرودگاه امام خمینی، کلیه‌ی بار های تجاری و غیر تجاری خود را با رعایت قوانین، محدودیت ها و دستورالعمل های حمل و نقل هوایی به آمریکا ارسال نمایید.

از میان کلیه مسیر های حمل بار به آمریکا، ارسال  هوایی بار با هواپیما سریع ترین، ایمن ترین و مقرون به صرفه ترین راه ارسال بار می‌باشد. شما می‌توانید جهت اطلاع از نحوه حمل بار، با مشاوران مجموعه خدمات فریت بار فرودگاه امام تماس حاصل فرمایید؛ تا کلیه اطلاعات نظیر، قوانین گمرکی دو کشور، نحوه پذیرش بار، نحوه محاسبه هزینه حمل بار و…. را در اختیار شما قرار بدهند. همچنین می‌توانید از خدمات این مجموعه نظیر مشاوره رایگان، بسته بندی تخصصی بار، تشریفات گمرکی، صدور بارنامه با مناسب ترین قیمت و…  بهره‌مند شوید.

با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا هر آنچه که بایستی در رابطه با حمل بار هوایی به آمریکا بدانید را در اختیارتان قرار دهیم.

ارسال بار به آمریکا

ارسال بار به آمریکا

آمریکا سرزمینی پیشرو در اقتصاد

آمریکا سومین کشور پهناور و پرجمعیت جهان است که در قاره آمریکای شمالی و در مجاورت اقیانوس آرام و اطلس و کشور های مکزیک و کانادا قرار دارد. آمریکا با داشتن نظام آموزشی موثر و پیشرفته، همواره دانشجویان زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب می‌کند.  مواد شیمیایی، تولیدات نفتی، خودرو، فولاد، صنایع غذایی، صنایع هوایی و… عمده ترین محصولات صادراتی این کشور را تشکیل می‌دهند. توجه داشته باشید که اقتصاد پیشرفته این کشور یکی از اصلی ترین دلایلی است که سالانه هزاران مهاجر را از کشور های مختلف دنیا به خود جذب می‌کند و باعث شده تا تجار  زیادی به فعالیت تجاری در این کشور روی آورند.

راه و روش حمل بار هوایی به آمریکا

همواره نحوه ارسال بارهای مسافری، لوازم منزل و بار های تجاری برای مسافران مهاجران و تجار جهت حمل  به آمریکا دغدغه بزرگی بوده و همچنان نیز است. از سالیان گذشته تا به الان راه ها و روش های متنوعی برای ارسال بار به آمریکا وجود داشته که هر کدام مشکلاتی نظیر مسافت طولانی، هزینه بالا، آسیب به بار، سرعت پایین در حمل بار و… را به همراه داشته است. حمل هوایی بار با هواپیما امن ترین، سریع ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای ارسال بار به آمریکا است که مشکلات سایر مسیرها را ندارد.

اگر به دنبال راهی بی دردسر و امن برای ارسال بار های مسافری و تجاری خود به آمریکا هستید، استفاده از خدمات فریت بار فرودگاه امام خمینی بهترین انتخاب برای شما می‌باشد. چرا که شما می‌توانید کلیه کالاهای مجاز خود را بدون نگرانی به مقصد خود و به کلیه شهر های آمریکا ارسال نمایید.

ما در ادامه مطالب به قوانین و مقررات حمل بار هوایی با هواپیما، مقررات ایرلاین ها و نحوه فعالیت شرکت های هواپیمایی پرداخته‌ایم. لذا می‌توانید قبل از اقدام به ارسال بار، از پروسه آن مطلع شوید تا در هنگام ارسال بار به آمریکا دچار سردرگمی نشوید.

برخی فایده های ارسال کارگو به آمریکا توسط مجموعه خدمات فریت بار فرودگاه امام خمینی

  • ارسال بار به آمریکا در زمان اندک

حمل و نقل بار توسط خطوط هوایی و هواپیما با کاهش مسافت باعث افزایش سرعت و کاهش زمان ارسال بار شده است، که این امر مورد توجه بسیاری از مسافران و صادرکنندگان بار قرار گرفته است.

  • ارسال خرده بار و کارگو به آمریکا به صورت ارزان و سریع

اگر قصد مهاجرت یا مسافرت به آمریکا را دارید، و یا برای ارسال اضافه بار مسافری خود به دنبال بهترین راه جهت حمل بارهای خود هستید؛ استفاده از کارگو بار بهترین مسیر برای ارسال اسباب و اثاثیه منزل، خرده بار مسافری و کالاهای تجاری است. شما می‌توانید به جای پرداخت هزینه های بالا برای کامیون های حمل بار و صرف مدت زمان طولانی تمام بار خود را به صورت هوایی و از طریق پایانه هوشمند بار فرودگاه امام با هزینه مقرون به صرفه ترین و سرعت بالا به آمریکا ارسال کنید.

  • ارسال هوایی بار به آمریکا، راهی با ایمنی بالا جهت ارسال کارگو

با توجه به اینکه فرودگاه ها یکی از ایمن ترین مکان های عمومی در میان تمامی کشور ها می‌باشند و به صورت ۲۴ ساعته و تمام وقت تحت حفاظت و کنترل مامور های امنیتی هستند. باید بدانید که استفاده کارگو فرودگاه امام خمینی جهت حمل انواع بار مهاجرتی و تجاری با هواپیما می‌تواند بهترین و حتی مطمئن ترین گزینه  پیش روی شما برای ارسال بار به آمریکا باشد.

  • ارسال همه جانبه بار و بدون هیچگونه محدودیتی به آمریکا

عدم وجود محدودیت در ارسال بار به صورت حمل هوایی، یکی از مزیت هایی بوده که توجه مسافران را به خود جلب کرده است.

لذا شما می‌توانید هرگونه کالای مجاز اعم از وسایل منزل، لوازم آشپزخانه، تجهیزات ورزشی، تابلو های هنری، چمدان و… را در هر وزن و ابعادی با خیال راحت به آمریکا ارسال کنید.

  • دریافت مشاوره و خدمات جانبی دیگر از شرکت های فریت بار به آمریکا

شرکت های فریت بار که در قسمت باربری فرودگاه امام خمینی مستقر هستند، وظایف متعددی دارند که از جمله آنها می‌توان به نظارت بر اجرای درست قوانین گمرکی، دستورالعمل های ایرلاین ها و شرکت های هواپیمایی اشاره کرد. همچنین این شرکت ها به عنوان نماینده‌ای از طرف شرکت های هواپیمایی موظف به ارائه خدماتی نظیر مشاوره های رایگان برای ارسال بار و ارائه سایر خدمات جانبی به فرستنده و گیرنده بار و کارگو بار به آمریکا را دارند.

در صورتی که تصمیم به ارسال بار به آمریکا را دارید می‌توانید با مراجعه به شرکت های فریت بار که در قسمت پایانه هوشمند بار فرودگاه امام مستقر هستند زاز خدمات آنها جهت حمل بار به آمریکا استفاده کنید.

شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات تکمیلی در این زمینه و دریافت مشاوره رایگان با مشاوران این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

فریت بار به آمریکا به واسطه پایانه هوشمند بار فرودگاه امام 

  • مکان دقیق پایانه هوشمند بار در فرودگاه امام

به هنگام مراجعه به فرودگاه امام از سمت اتوبان تهران قم یا همان بزرگراه خلیج فارس، پس از طی حدود بیست و سه کیلومتر از عوارضی اتوبان از سمت تهران به قم، از خروجی فرودگاه امام خارج شده، در بزرگراه فرودگاه از دومین خروجی سمت راست خارج شده ، مجددا  اولین خیابان سمت راست را ادامه داده تا به بلوار پایانه هوشمند بار( بلوار خاتم) برسید، بعد از طی حدود یک کیلومتر در سمت راست شما به ورودی  پایانه هوشمند بار فرودگاه امام می رسید.

توجه داشته باشید که جهت آگاهی شما فاصله تقریبی چند میدان اصلی شهر تهران تا قسمت کارگو فرودگاه امام بدون احتساب ترافیک در اینجا ذکر شده که محاسبه ترافیک و زمان رفت و برگشت قطعا از زمان ذکر شده بیشتر خواهد بود.

  • فاصله میدان تجریش تا پایانه هوشمند بار در قسمت کارگو فرودگاه امام خمینی حدود شصت کیلومتر و مدت زمان رانندگی فقط جهت رفت و برگشت (بدون احتساب ترافیک شهر تهران) دو ساعت است.
  • فاصله میدان آزادی تا پایانه هوشمند بار در قسمت کارگو فرودگاه امام خمینی حدود چهل و شش کیلومتر و مدت زمان رانندگی فقط جهت رفت و برگشت(بدون احتساب ترافیک شهر تهران) یک ساعت ونیم است.
  • فاصله میدان فاطمی تا پایانه هوشمند بار در قسمت کارگو فرودگاه امام خمینی حدود پنجاه و سه کیلومتر و مدت زمان رانندگی فقط جهت رفت و برگشت (بدون احتساب ترافیک شهر تهران) یک ساعت و نیم است.
  • فاصله میدان کاج در سعادت آباد تا پایانه هوشمند بار در قسمت کارگو فرودگاه امام خمینی حدود پنجاه و پنج کیلومتر و مدت زمان رانندگی فقط جهت رفت و برگشت (بدون احتساب ترافیک شهر تهران)یک ساعت و نیم است.
  • فاصله میدان هفت تیر تا پایانه هوشمند بار در قسمت کارگو فرودگاه امام خمینی حدود پنجاه کیلومتر و مدت زمان رانندگی فقط جهت رفت و برگشت (بدون احتساب ترافیک شهر تهران) دو ساعت است.
  • فاصله میدان هفت حوض تا پایانه هوشمند بار در قسمت کارگو فرودگاه امام خمینی حدود شصت و سه کیلومتر و مدت زمان رانندگی فقط جهت رفت و برگشت (بدون احتساب ترافیک شهر تهران) حدود دو ساعت است.
  • ساعت‌ کاری پایانه هوشمند بار

پایانه هوشمند تحت نظارت گمرک فرودگاه امام از ساعت هشت صبح تا پانزده بعد از ظهر به طور رسمی فعالیت میکند. پایانه هوشمند بار  روزهای پنج شنبه و جمعه و تعطیلات رسمی ، دایر نمی باشد.

  • فرآیند اداری ارسال بار به آمریکا از باربری فرودگاه امام چه مقدار زمان می‌برد؟

با توجه به پروسه حمل بار که شامل صدور بارنامه هوایی، انجام تشریفات و امور حراستی و تحویل بار به ایرلاین است، زمان انجام امور اداری معمولا یک روز کامل کاری به زمان نیاز دارد.

  • چه افرادی می‌توانند انواع بارهای خود را توسط بخش بار فرودگاه امام به آمریکا ارسال کنند؟

در پاسخ به این سوال باید اینطور گفت که هیچگونه محدودیتی در گزینش افراد نیست و کلیه مسافران اعم از دانشجویان، تجار، ورزشکاران، مهاجران(حتی پس از مهاجرت) و… می‌توانند با انجام مراحل مورد نیاز و با اطمینان خاطر جهت ارسال بار اقدام کنند.

  • برخی از انواع کالاهایی که می‌توان ار‌بخش بار و‌کارگ‌ فرودگاه امام به آمریکا فرستاد.

    • ارسال اثاثیه منزل به صورت هوایی به آمریکا

کلیه کسانی ک قصد مهاجرت به آمریکا را دارند و یا در حال حاضر در آمریکا حضور داشته و تمایل به ارسال لوازم منزل خود به خانه جدید خود را دارند، می‌توانند کلیه لوازم موردنظر منزل همانند وسایل اشپزخانه، مبلمان، لوازم الکترونیکی، لباس، کتاب و… را با کمک  مجموعه خدمات فریت بار فرودگاه امام خمینی به طور تخصصی بسته بندی کرده و با مناسب ترین هزینه به آمریکا ارسال کنند.

    • ارسال اضافه بار مسافری و لوازم شخصی به صورت هوایی به آمریکا

اگر در هنگام سفر خود به آمریکا با مشکل اضافه بار رو به رو شده‌اید اصلا نگران نباشید!

شما می‌توانید تمام بارهای خود را بدون پرداخت جریمه های سنگین اضافه بار، بدون نگرانی و دردسر با هزینه بسیار اندک و با استفاده از سیستم فریت بار به آمریکا ارسال کنید.

    • ارسال لوازم دانشجویی به صورت هوایی به آمریکا

چنانچه قصد دارید برای ادامه تحصیل به آمریکا مهاجرت کنید، به همراه داشتن وسایلی نظیر کتاب های درسی، لوازم شخصی، چمدان لباس، مواد غذایی، بخشی از لوازم ضروری منزل و… برای شروع یک زندگی جدید در کشور جدید ضروری است. مشخص است که بهترین روش برای ارسال این لوازم استفاده از سیستم فریت بار است که با کمترین هزینه و بیشترین سرعت بارهای شما را به شهر مقصدتان در آمریکا ارسال می‌کند.

    • ارسال هرگونه بسته به صورت هوایی به آمریکا

اگر قصد دارید برای خانواده و دوستان خود برای مناسبت های مختلف نظیر عید، کریسمس، تولد و… هدیه یا سوغاتی بفرستید می‌توانید از خدمات مجموعه فریت بار فرودگاه امام خمینی استفاده کنید. مجموعه ما امکان فریت بار بسته های کوچک و بزرگ  را از طریق قسمت باربری فرودگاه امام برای شما عزیزان فراهم کرده است.

    • ارسال حیوان های خانگی به صورت هوایی به آمریکا

بسیاری از مسافران و مهاجران دوست دارند تا همراه بارهای خود حیوانات خانگی خود را نیز به آمریکا ارسال کنند.

توجه داشته باشید که ارسال حیوانات خانگی تابع مقررات و شرایط خاصی است که طبق قوانین گمرک دو کشور مبدا و مقصد و دستورالعمل های شرکت های هواپیمایی تعیین شده است و تبعیت از آنها برای ارسال حیوان ضروری است.

شما می‌توانید ارسال حیوانات خانگی خود را به مجموعه خدمات فریت بار فرودگاه امام خمینی بسپارید.

    • ارسال تابوت و جنازه به صورت هوایی به آمریکا

مجموعه خدمات فریت بار فرودگاه امام خمینی، امکان ارسال تابوت و جنازه متوفی را در شرایطی چون فوت شهروند آمریکایی در ایران و یا درخواست یکی از بستگان متوفی مبنی بر تدفین متوفی در آمریکا امکان پذیر کرده است. شما می‌توانید پس از ثبت درخواست خود از مشاوران این مجموعه جهت دریافت اطلاعات تکمیلی در این زمینه مشاوره رایگان دریافت کنید.

    • ارسال بارهای صادراتی و تجاری به آمریکا

شما می‌توانید انواع بار های تجاری و صادراتی خود را از طریق ارسال کارگو و به وسیله ناوگان مدرن شرکت های هواپیمایی معتبر در فرودگاه امام به شهر های مختلف آمریکا ارسال کنید.

در ادامه به معرفی بخشی از فعالیت های صورت گرفته در ارسال بار های صادراتی به آمریکا اشاره کرده ایم. با ما همراه باشید:

      • صنایع دستی و انواع فرش

فرش یکی از ارزنده ترین و محبوب ترین کالاهای صادراتی ایران به کشور هایی نظیر آمریکا است. کیفیت بالای طراحی، نقش و نگار و رنگ آمیزی منحصر به فرد این کالا توجه بسیاری را به خود جلب کرده و باعث فروش بالای آن در بازار های خارجی شده است. شما می‌توانید انواع صنایع دستی و فرش را از طریق سیستم فریت بار فرودگاه امام خمینی به آمریکا ارسال کنید.

      • آثار نمایشگاهی و کالاهای صنعتی

سالانه نمایشگاه های فراوانی با موضوعات متفاوت صنعتی، فرهنگی و تجاری، هنری و… در آمریکا برگزار می‌شوند که با استقبال بین المللی مردم رو به رو می‌شوند و تعداد بالایی از تجار، فرهنگیان، صنعتگران، هنرمندان، علاقه مندان و… به شرکت و بازدید از آن ها می‌پردازند.

همین امر موجب ارسال سالیانه مقادیر زیادی بارهای صنعتی و‌نمایشگاهی به فرودگاه های آمریکا شده است.

      • مواد غذایی، خشکبار و زعفران

 مواد غذایی، زعفران و خشکبار از جمله کالاهایی هستند که از حساسیت بالایی در ارسال برخوردار‌ اند. زیرا دارای تاریخ انقضا هستند. از اینرو استفاده از سیستم فریت بار و بسته بندی تخصصی آن ها می‌تواند تضمینی جهت ارسال سالم و سریع این اقلام به مقصد باشد.

    • ارسال آثار هنری و تابلو های نقاشی به صورت هوایی به آمریکا

چنانچه قصد دارید برای شرکت در یک نمایشگاه هنری آماده شوید و یا قصد بازدید از موزه و شرکت در جشنواره های هنری آمریکا را دارید و نگران ارسال صحیح و سالم بار خود به مقصد هستید، استفاده از خدمات حمل و نقل هوایی بهترین گزینه برای ارسال آثار هنری و تابلو به آمریکا است.

فریت بار به آمریکا

فریت بار به آمریکا

محدودیت های فرستادن بار با هواپیما به آمریکا که بایستی نسبت به آن ها آگاه باشید

کلیه مسافران و فرستندگان بار به مقاصد مختلف، جهت ارسال بار های مسافری و تجاری خود ملزوم به رعایت سه دسته از قوانین و مقرراتی هستند که از سوی گمرک فرودگاه امام، خطوط هوایی و قوانین گمرکی آمریکا تعیین شده است و عدم رعایت آنها می‌تواند منجر به آسیب به بار و جریمه های سنگین گمرکی برای فرستنده بار شود.

  • مقررات پایانه هوشمند بار و گمرک فرودگاه امام خمینی

طبق قوانین گمرکی فرودگاه امام خمینی ارسال کالاهای ممنوع نظیر عتیقه جات ، طلا بیش از ۱۵۰ گرم، سلاح و مهمات، پول نقد بیش از حد مجاز و… بدون مجوز خروج امکان پذیر نمی‌باشد.

کلیه مسافران و مهاجران می‌توانند پس از بسته بندی بار، انجام مراحل تشریفات گمرکی و دریافت مدارک لازم، صدور بارنامه و پرداخت صورتحساب نسبت به ارسال بار خود از طریق شرکت های هواپیمایی حمل بار مستقر در بخش کارگو فرودگاه امام اقدام نمایند.

 ارسال بار های تجاری با توجه به شرایط متفاوت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی مشمول قوانین متفاوتی می‌شود که توصیه می‌کنیم قبل از اقدام به حمل بار حتما از آنها اطلاع حاصل کنید.

  • محدودیت های موجود در خطوط هوایی جهت ارسال هوایی بار به آمریکا

طبق دستورالعمل های شرکت های هواپیمایی حمل بار، کلیه فرستندگان موظف به رعایت دو قانون اصلی در ارسال هوایی بار به آمریکا می‌باشند:

اول: بسته بندی تخصصی هر نوع بار ارسالی جهت حفظ سلامت بار و هواپیما.

دوم: عدم ارسال کالاهای خطرناک.

حتما توجه داشته باشید که در صورت عدم رعایت موارد فوق بار شما توسط شرکت حمل بار مورد پذیرش قرار نخواهد گرفت.

  • قوانین گمرکی آمریکا

با توجه به اینکه قوانین گمرکی فرودگاه آمریکا در پذیرش بار با قوانین گمرکی فرودگاه امام متفاوت است، بهتر است قبل از اقدام به ارسال بار اطلاعات لازم را از نحوه پذیرش بار، مراحل ترخیص و تحویل بار در آمریکا و… دریافت کنید در غیر این صورت بنا به مقررات گمرکی کشور آمریکا، مشمول پرداخت هزینه های سنگین گمرکی خواهید شد.

هزینه های ارسال کارگو به آمریکا بر چه اساسی تعیین می‌شود؟

عوامل متفاوتی در تعیین هزینه ارسال بار به آمریکا تاثیرگذار هستند که از مهم ترین آنها می‌توان به نوع بار، حجم بار و نحوه انتخاب وسایل اشاره کرد. البته عواملی چون قوانین گمرکی کشور های مبدا و مقصد. وزن بار، فاصله هوایی دو کشور، نرخ ارز و… نیز در تعیین هزینه حمل بار موثر‌اند.

  • نوع باری که در فرآیند فریت بار به آمریکا فرستاده می‌شود در تعیین هزینه مؤثر می‌باشد

بدون شک نوع بار تاثیر بسزایی در هزینه حمل بار به آمریکا دارد. نوع بار به این معناست که چنانچه بار شما تجاری باشد شما موظف هستید پروسه مخصوص ارسال بار های تجاری را در گمرک طی کنید، که شامل ارائه کارت بازرگانی، ارائه مدارک شغلی معتبر و سایر مدارک مربوطه، گواهی مبدا و… است، که طبیعتا هزینه های بیشتری را به خود اختصاص می‌دهد. در حالیکه ارسال بار های مسافری همچون اضافه بار، چمدان لباس، وسایل شخصی و… هزینه‌ی کمتر و حتی مراحل کمتری نیز شامل می‌شود.

  • مقدار حجمی که بار ارسالی دارد

طبق فرمول محاسباتی ایرلاین ها، برای تعیین حجم بار مسافران، وزن محاسباتی به یک بسته بار به ابعاد “یک متر مکعب” گفته می‌شود که حداقل صد و شصت و هفت کیلو گرم محاسبه شود.ایرلاین ها وزن محاسباتی را از مقایسه دو وزن حجمی و وزن باسکول بدست می‌آورند. وزن حجمی بار از حاصلضرب ابعاد بسته به سانتی متر و تقسیم آن بر شش هزار، به دست می آید.

شرکت های هواپیمایی پس از مقایسه وزن حجمی و وزن باسکول عدد بزرگتر را به عنوان وزن محاسباتی در نظر می‌گیرند. با تفاسیر فوق چنانچه حجم بار شما نسبت به فرمول محاسباتی فوق بیشتر باشد هزینه های بیشتری نسبت به بار شما اعمال می‌گردد.

  • نحوه انتخاب وسایل در تعین هزینه نهایی فریت بار به آمریکا مؤثر‌است

مشخص است که انتخاب وسایلی که قصد ارسال آن را دارید می‌تواند نقش بالایی در هزینه نهایی ارسال بار به آمریکا داشته باشد. برای مشخص تر کردن این موضوع می‌توان به این اشاره کرد که اگر بار شما وسایل شخصی، اضافه بار، لوازم دانشجویی، فرش، کتاب و چمدان باشد، آنگاه بار نیاز به بسته بندی تخصصی و استفاده از پالت و جعبه های مخصوص حمل بار ندارد در این صورت شامل عوارض و مالیات نمی‌شود. در حالیکه ارسال لوازم منزل و قطعات بزرگ الکترونیکی مانند  تخت و مبلمان و… و بار های تجاری چون مواد غذایی و ظروف شکستنی و…. به بسته بندی تخصصی، پالت و جعبه های مخصوص حمل بار نیازمند اند.

باربری فرودگاه امام جهت ارسال کارگو به آمریکا به چه محدوده زمانی نیازمند است؟

مدت زمان رسیدن انواع بار تجاری و غیر تجاری به آمریکا به طور معمول بین ۴ الی ۵ روز زمان می‌برد. توجه داشته باشید که تغییر این مدت به عواملی چون شرکت هواپیمایی حمل بار، ترافیک بار در ترمینال بار فرودگاه امام، شرایط جوی و مسافت و مسیر پرواز بستگی دارد.

راه و روش های اصولی جهت ترخیص بار از گمرک فرودگاه های آمریکا

از هنگامی که بار شما وارد گمرک فرودگاه های آمریکا می‌شود شما تا ۴۸ ساعت وقت دارید تا جهت انجام امور اداری برای ترخیص و تحویل بار خود اقدام نمایید، پس از گذشت ۴۸ ساعت بار شما به انبار منتقل شده و هزینه انبارداری برای شما لحاظ می‌شود.

کلیه بار های تجاری پس از ورود به گمرک آمریکا مورد بررسی قرار می‌گیرند و با نظارت مامورهای گمرکی عوارض گمرکی به آنها تعلق میگیرد، البته به بار های مسافری عوارض گمرکی تعلق نخواهد گرفت.

حمل بار به آمریکا

حمل بار به آمریکا

از خدمات ارائه شده توسط مجموعه خدمات فریت بار فرودگاه امام از حیث حمل بار هوایی به آمریکا آگاه باشید

  • بسته بندی تخصصی بارهای ارسالی

همانطور که میدانید بسته بندی بار نقش زیادی در ارسال سالم بار به مقصد دارد. مجموعه خدمات فریت بار فرودگاه امام جهت ارسال صحیح و سالم بار شما، امکان ارائه خدمات بسته بندی تخصصی بار را بر عهده گرفته و کلیه بار های تجاری و مسافری شما را به بهترین نحو ممکن بسته بندی و آماده ارسال میکنند.

  • ترابری بار از اقصی نقاط کشور

پرسنل مجموعه خدمات فریت بار فرودگاه امام پس از ثبت درخواست شما مبنی بر بسته بندی و ارسال بار به آمریکا از هر نقطه از کشور که باشید جهت ارائه خدمات بسته بندی و‌ ترابری بار خدمت رسیده و بارهایتان را به فرودگاه امام منتقل می‌کنند.

  • نگهداری بار های ارسالی

گاهی ممکن است به دلایل مختلف فرستنده بار تصمیم بگیرد بار خود را برای مدتی در انبار نگه‌دارد.

مجموعه خدمات فریت بار فرودگاه امام خمینی این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است که تحت چنین شرایطی، بار فرستنده تا زمان تعیین شده برای ارسال به آمریکا در انبار نگهداری شود.

  • انجام برخی تشریفات گمرکی لازم جهت فریت بار به آمریکا

تشریفات گمرکی به مجموعه مراحلی گفته می‌شود که فرستنده بار برای ارسال بارهای خود به آمریکا، ملزم به انجام آن می‌باشد.

وزن کردن بار، محاسبه حجم بار، تایید اصالت کالا، دریافت پته مسافرتی، دریافت مدارک لازم جهت خروج هوایی بار و… از جمله مراحل تشریفات گمرکی است که برای انجام آن باید مدارک زیر را همراه داشته باشید:

  • لیست بسته‌ بندی کالا به همراه ابعاد 
  • اصل پاسپورت فرستنده و گیرنده
  • اصل کارت ملی فرستنده و گیرنده
  • کپی بلیت 
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده همراه با کد پستی گیرنده بار و شماره تلفن وی در مقصد

 

  • صدور بارنامه جهت ارسال بار

پس از ارائه مدارک و انجام تشریفات گمرکی، بارنامه هوایی ارسال بار به آمریکا با مناسب ترین قیمت حمل بار صادر می‌شود و پس از پرداخت صورتحساب توسط فرستنده بار، محموله جهت ارسال به آمریکا تحویل شرکت هواپیمایی منتخب داده می‌شود.

لازم است بدانید که مجموعه ما سالیان سال است که مشغول به ارسال هوایی بار به کشورهای مختلفی از جمله آمریکا می‌باشد و می‌تواند بارهای شما را در اسرع وقت به مقصد مورد نظرتان ارسال نماید.

در صورت داشتن هرگونه سوال در زمینه های مربوطه می‌توانید با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول