فهرست مطالب

پیشرفت تکنولوژی و فناوری نقش بسیار بالایی در  پیشرفت صنعت حمل و نقل و تسهیل ارسال بار به لوکزامبورگ  داشته است. به گونه ای که شما عزیزان می‌توانید انواع بار مهاجری، تجاری و مسافری خود را با استفاده از هواپیما و از طریق سیستم فریت بار و کارگو هوایی به مقاصد دوری همچون لوکزامبورگ ارسال کنید.

مجموعه خدمات فریت بار فرودگاه امام خمینی یکی از کاملترین و معتبرترین شرکت های فعال در زمینه حمل بار هوایی بوده که با بهره گیری از نیروی های حرفه‌ای و مجرب در بسته ‌بندی های بار، تشریفات گمرکی ، امور فنی و همچنین کسب تجارب ارزنده در زمینه حمل و نقل هوایی، اقدام به ارائه کلیه خدمات ارسال هوایی بار از قبیل بسته بندی تخصصی کالا، حمل و انتقال بار از تمامی نقاط کشور به مقصد باربری فرودگاه امام خمینی، انجام تشریفات گمرکی و صدور بارنامه جهت ارسال بار و خروج کارگو از تمامی مرزهای هوایی با کمترین هزینه های حمل بار به لوکزامبورگ کرده است.

شما می‌توانید جهت ارسال بارهای خود به کشور لوکزامبورگ و دیگر کشورها و همچنین استفاده از خدمات مجموعه ما با کارشناسان مجموعه تماس گرفته و از مشاوره های رایگان در زمینه مربوط بهره مند شوید.

ارسال بار به لوکزامبورگ 

ارسال بار به لوکزامبورگ

 

لوکزامبورگ، سرزمینی اقتصاد با قدرتمند

لوکزامبورگ کشوری در غرب اروپاست که با آلمان، بلژیک و فرانسه مرز مشترک زمینی دارد. لوکزامبورگ از محدود کشورهایی است که از وضعیت اقتصادی و سیاسی باثباتی برخوردار است و از ثروتمندترین کشورهای اروپا محسوب می‌‌شود. این کشور در میان سایر کشورهای اروپایی و حتی در میان تمام کشورهای دنیا از بیشترین درآمد سالانه برخوردار است.

واحد پول این کشور از سال ۲۰۰۲ یورو است. اما  قبل از سال ۲۰۰۲ و در تمام طول قرن بیستم واحد پول آن فرانک لوکزامبورگ بود. مردم این کشور به سه زبان آلمانی، فرانسوی و لوکزامبورگی صحبت می‌کنند.  ل

وکزامبورگ یکی از کشورهای معروف برای گردشگری در اروپا است لذا اگر قصد مهاجرت یا سفر به این کشور را دارید توصیه می‌کنیم از مکان های دیدنی ای کشور همچون ربع قدیمی، موزه ملی تاریخ و هنر، صخره های باک و روزنه هایی شهر، دیوار های کورنیش، جایگاه گیوم دوم، صومعه بندیکتی، قلعه‌ی بور شاید، حمام های مونروف و موزل، پارک ملی سور بالا و والفردانژ و… بازدید کنید.

فریت بار به لوکزامبورگ چگونه انجام می‌گیرد؟

همواره نحوه ارسال بار به کشورهای خارجی نظیر لوکزامبورگ از جمله مشکلات و مسائل اصلی مسافران، مهاجران و تجاری است که قصد ارسال بارهای مسافری و تجاری به اینگونه کشورها را دارند.

در واقع با توجه به وجود قوانین و مقررات سختگیرانه ایرلاین ها مبنی براینکه هر مسافری تنها می‌تواند مقدار مشخصی از بار را همراه خود به کشور لوکزامبورگ ارسال کند و درصورت درخواست برای ارسال بار بیشتر بایستی هزینه های بالایی را بابت جریمه به ایرلاین ها پرداخت کند، افراد همواره به دنبال راه و روشی هستند تا بتوانند انواع بارهای خود را بدون هیچگونه دردسر و به صورت ایمن، سریع و مطمئن و با هزینه های مقرون به صرفه به کشور‌لوکزامبورگ ارسال نمایند.

حمل بار از طریق سیستم فریت بار روشی مطمئن تر، کم هزینه تر و سریع تر نسبت به سایر روش های حمل بار همچون سرویس پست پیشتاز، شرکت‌های کریر و حمل و نقل زمینی و دریایی است. در واقع شما عزیزان می‌توانید انواع بارهای خود حاوی لوازم و اثاثیه منزل، وسایل شخصی، اضافه بارهای مسافری، آثار هنری و… را بدون هیچگونه محدودیت و با هزینه های کاملا مقرون به صرفه به تمامی شهر های واقع در لوکزامبورگ ارسال نمایید.

با توجه به اینکه طی سالهای اخیر استفاده از خدمات فریت بار و کارگو هوایی برای ارسال بارهای مسافری و تجاری مورد توجه بسیار بالایی از سوی تجار، مهاجران و مسافران قرار گرفته، اما متاسفانه شمار زیادی از افراد فرستنده بار به لوکزامبورگ در مواجهه با قوانین گمرکی کشورهای ایران و لوکزامبورگ، نحوه محاسبه هزینه، تحویل و ترخیص بار و… به دلیل بی اطلاعی و سهل انگاری، با مشکلات فراوانی رو به رو می‌شوند. پس لازم است قبل از هرگونه اقدام به ارسال هوایی بار در رابطه با این روش اطلاعات لازم را کسب کرده تا در روند انتقال از مواجهه با مشکلات در امان باشید.

حمل بار هوایی به لوکزامبورگ از طریق مجموعه خدمات فریت بار فرودگاه امام چه سودی دارد؟

  • صرفه جویی در زمان ارسال بار

از جمله مزیت های مهمی که ارسال بار به صورت هوایی و با استفاده از هواپیما را از سایر روش های حمل بار متمایز کرده، ارسال با سرعت زیاد در کمترین زمان ممکن است. در واقع شما عزیزان می‌توانید انواع بارهای تجاری و غیر تجاری خود را در کمترین زمان ممکن به دوردست ترین کشور های دنیا نظیر لوکزامبورگ ارسال نمایید.

  • صرفه جویی در هزینه ارسال بار

همانطور که می‌دانید ارسال بارهای زمینی و دریایی هزینه های زیادی را بابت کرایه ماشین و کانتینرهای حمل بار از شما مطالبه می‌کند. این در حالی است که در ارسال بار از این مسیر ها با محدودیت هایی نظیر مقدار وزن و حجم بار نیز مواجه هستید. اما ارسال هوایی بار با استفاده از هواپیما به کشورهای خارجی چون لوکزامبورگ روشی است که شما می‌توانید با کمترین هزینه ها و بدون هیچگونه محدودیت، بارهای مسافری و تجاری خود را به کلیه شهر های واقع در این کشور ارسال کنید.

  • حمل بار هوایی، روشی ایمن و مطمئن

با در نظر گرفتن اینکه پروسه و روند ارسال بار به کشورهای خارجی نظیر لوکزامبورگ‌ شامل مراحل متنوع و جا به جایی های متعددی است، حمل بار به صورت هوایی با کاهش جا به جایی، موجب کاهش احتمال بروز آسیب و خسارت به بار نیز می‌شود. همچنین  دقت داشته باشید که فرودگاه ها در کلیه کشور ها از اماکن امن محسوب می‌شوند که شرایط امنیتی بالایی برای آنها لحاظ می‌گردد و ایمن ترین راه برای ورود و خروج کالاهای تجاری محسوب می‌شود.

  • فریت بار به لوکزامبورگ بدون محدودیت و همه جانبه

تمامی مسافران، تجار، صادرکنندگان، مهاجران، ورزشکاران، دانشجویان و… می‌توانند انواع بار‌های خود را بدون هیچگونه ممنوعیت و محدودیت در نوع بار، وزن بار و حجم آن به شهر مقصد خود در کشور‌ لوکزامبورگ به صورت کاملا قانونی و از مبدا ترمینال کارگو فرودگاه امام خمینی ارسال نمایند.

  • شرکت های فریت بار به لوکزامبورگ(فریت فوروارد)، مشاوره و سایر خدمات جانبی

شرکت های فریت بار که نماینده شرکت های هواپیمایی هستند، در بخش باربری فرودگاه امام خمینی مستقر شده اند. این شرکت ها وظیفه دارند تا در کنار نظارت بر اجرای درست قوانین و‌مقررات توسط ایرلاین ها و شرکت های حمل بار، در صورت نیاز به ارائه مشاوره های رایگان و سایر خدمات حمل بار هوایی به فرستنده بار بپردازند.

 

 

پایانه هوشمند بار فرودگاه امام چگونه انواع بار را به  صورت هوایی به لوکزامبورگ ارسال می‌کند؟

  • مکان دقیق پایانه هوشمند بار در فرودگاه امام خمینی

به هنگام مراجعه به فرودگاه امام از سمت اتوبان تهران قم یا همان بزرگراه خلیج فارس، پس از طی حدود بیست و سه کیلومتر از عوارضی اتوبان از سمت تهران به قم، از خروجی فرودگاه امام خارج شده، در بزرگراه فرودگاه از دومین خروجی سمت راست خارج شده ، مجددا  اولین خیابان سمت راست را ادامه داده تا به بلوار پایانه هوشمند بار( بلوار خاتم) برسید، بعد از طی حدود یک کیلومتر در سمت راست شما به ورودی  پایانه هوشمند بار فرودگاه امام می رسید.

نکته مهم: جهت آگاهی شما از فاصله تقریبی چند میدان اصلی شهر  تهران تا قسمت کارگو فرودگاه امام و مدت زمان رفت و آمد در اینجا ذکر می شود. توجه داشته باشید که مدت زمان ذکر شده جهت رفت و آمد، بدون احتساب ترافیک شهر تهران می باشد و بطور قطع مدت زمان رفت و برگشت به بخش فریت بار فرودگاه از زمان ذکر شده بسیار بیشتر خواهد شد!

  • فاصله میدان تجریش تا پایانه هوشمند بار در قسمت کارگو فرودگاه امام خمینی حدود شصت کیلومتر و مدت زمان رانندگی فقط جهت رفت و برگشت (بدون احتساب ترافیک شهر تهران) دو ساعت است.
  • فاصله میدان آزادی تا پایانه هوشمند بار در قسمت کارگو فرودگاه امام خمینی حدود چهل و شش کیلومتر و مدت زمان رانندگی فقط جهت رفت و برگشت(بدون احتساب ترافیک شهر تهران) یک ساعت ونیم است.
  • فاصله میدان فاطمی تا پایانه هوشمند بار در قسمت کارگو فرودگاه امام خمینی حدود پنجاه و سه کیلومتر و مدت زمان رانندگی فقط جهت رفت و برگشت (بدون احتساب ترافیک شهر تهران) یک ساعت و نیم است.
  • فاصله میدان کاج در سعادت آباد تا پایانه هوشمند بار در قسمت کارگو فرودگاه امام خمینی حدود پنجاه و پنج کیلومتر و مدت زمان رانندگی فقط جهت رفت و برگشت (بدون احتساب ترافیک شهر تهران)یک ساعت و نیم است.
  • فاصله میدان هفت تیر تا پایانه هوشمند بار در قسمت کارگو فرودگاه امام خمینی حدود پنجاه کیلومتر و مدت زمان رانندگی فقط جهت رفت و برگشت (بدون احتساب ترافیک شهر تهران) دو ساعت است.
  • فاصله میدان هفت حوض تا پایانه هوشمند بار در قسمت کارگو فرودگاه امام خمینی حدود شصت و سه کیلومتر و مدت زمان رانندگی فقط جهت رفت و برگشت (بدون احتساب ترافیک شهر تهران) حدود دو ساعت است.
  • ساعت کاری دقیق پایانه هوشمند بار واقع شده در فرودگاه امام خمینی

پایانه هوشمند تحت نظر گمرک فرودگاه امام از ساعت هشت صبح تا پانزده بعد از ظهر به طور رسمی فعالیت میکند. پایانه هوشمند بار  روزهای پنج شنبه و جمعه و تعطیلات رسمی ، دایر نمی باشد.

  • انجام امور اداری مربوط به فریت بار در باربری فرودگاه امام خمینی چه مقدار طول می‌کشد؟

مراحل اداری لازم جهت فریت بار و کارگو هوایی به کشورهای خارجی نظیر لوکزامبورگ، از هنگام اظهار بار در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی تا انجام امور حراستی، صدرو بارنامه و تحویل بار به ایرلاین منتخب، به طور خوشبینانه یه یک روز کامل کاری زمان نیاز دارد.

  • چه کسانی قادر به فریت هوایی بار به لوکزامبورگ با همکاری بخش بار فرودگاه امام خمینی هستند؟

با توجه به قوانین و مقررات وضع شده توسط گمرک فرودگاه امام خمینی، تقریبا تمامی افراد اعم از ایرانی و غیر ایرانی، مسافر، مهاجر (حتی پس از مهاجرت از کشور)، دانشجو، هنرمند، تاجر، ورزشکار و….با رعایت قوانین میتوانند از سرویس فریت بار و کارگو جهت ارسال بارهای خود به کشور لوکزامبورگ اقدام نمایند.

  • انواع کالاهایی که می‌توان با همکاری بخش بار و کارگو فرودگاه امام خمینی به لوکزامبورگ ارسال کرد

مطابق با مقررات وضع شده توسط گمرگ‌ و پایانه هوشمند فرودگاه امام خمینی، ارسال برخی کالاها و اقلام به صورت هوایی و با استفاده از هواپیما به کشورهای خارجی نظیر لوکزامبورگ ممنوع بوده و ارسال برخی دیگر مجاز است. به صورتی که هرگونه اقدام به حمل کالاهای ممنوعه جرم محسوب شده و دارای مجازات و جریمه های سنگین است. در ادامه به معرفی بخشی از کالاهای مجاز جهت ارسال به کشور لوکزامبورگ می‌پردازیم.

    • ارسال اسباب و اثاثیه و لوازم منزل به صورت هوایی به مقصد لوکزامبورگ

مشکلی که اکثر مهاجران در حین مهاجرت با آن روبرو هستند، نحوه ارسال لوازم و اثاثیه منزل و نگرانی بابت هزینه های ارسال آنها است. لازم است بدانید که کلیه مهاجران می‌توانند انواع لوازم منزل خود از قبیل مبلمان، میز و صندلی، تخت، وسایل آشپزخانه، لوازم الکترونیکی، ظروف شکستنی، فرش و… را با بسته بندی های تخصصی و به صورت کاملا به صرفه از طریق سرویس فریت بار به مقصد خود در لوکزامبورگ ارسال کنند.

    • ارسال لوازم شخصی و اضافه بار های مسافری به صورت هوایی به مقصد لوکزامبورگ

اگر از جمله افرادی هستید که قصد سفر تفریحی و گردشگری به کشور لوکزامبورگ را دارید و یا برای دیدن خانواده و دوستان خود که مقیم این کشور هستند، قصد سفر کرده‌ اید، می‌توانید تمام لوازم مورد نیاز خود اعم از خرده بارهای شخصی، اضافه بار مسافری، چمدان های لباس و… بدون پرداخت جریمه های سنگین اضافه بار به ایرلاین ها، از طریق سیستم حمل بار هوایی مجموعه خدمات فریت بار فرودگاه امام خمینی به شهر مقصد خود در لوکزامبورگ ارسال کنید.

    • ارسال بار های دانشجویی به صورت هوایی به مقصد لوکزامبورگ

چنانچه برای ادامه تحصیل خود و اخذ مدرک در کشورهای خارجی، کشور لوکزامبورگ را انتخاب کرده اید، می‌توانید از خدمات ارائه شده توسط مجموعه خدمات فریت بار فرودگاه امام خمینی جهت بسته بندی و ارسال بارهایی چون چمدان های لباس، کتاب های درسی و امکانات تحصیلی خود به مقصد لوکزامبورگ بهره ببرید.

    • ارسال بسته به صورت هوایی به مقصد لوکزامبورگ

چنانچه قصد ارسال هدیه، سوغاتی،مواد غذایی، خرده بار و… برای دوستان و بستگان خود که مقیم کشورهای خارجی نظیر لوکزامبورگ هستند را دارید، می‌توانید از خدمات ارائه شده توسط مجموعه خدمات فریت بار فرودگاه امام خمینی در راستای بسته بندی تخصصی انواع بار و ارسال بسته های کوچک و بزرگ به صورت هوایی و با استفاده از هواپیما به شهر های مختلف این کشور استفاده نمایید.

    • ارسال حیوان های خانگی به صورت هوایی به مقصد لوکزامبورگ

علاقمندان به حیوان های خانگی می‌توانند با رعایت ضوابط و مقررات ایرلاین ها در رابطه با ارسال حیوانات خانگی به لوکزامبورگ و ارائه مدارک و آزمایشات لازم مخصوص حمل بار هوایی حیوان ها، از طریق ترمینال بار فرودگاه امام خمینی اقدام به ارسال حیوان خانگی خود به مقصد لوکزامبورگ کنند.

    • ارسال تابوت و جنازه به صورت هوایی به مقصد لوکزامبورگ

در صورتی که قصد دارید جنازه های متوفیان خود را با استفاده از هواپیما به کشور لوکزامبورگ ارسال کنید، بهتر است در ابتدا از قوانین و مقررات ارسال تابوت و جنازه متوفی در گمرک فرودگاه امام خمینی اطلاع حاصل کنید. در غیر این صورت ممکن است با مشکلاتی زیادی در گمرک فرودگاه امام و لوکزامبورگ مواجه شوید.

    • ارسال بار ها و کالاهای صادراتی و تجارتی به صورت هوایی به مقصد لوکزامبورگ

پیشرفت و توسعه تکنولوژی تاثیر زیاد و بسزایی در جا به جایی و انتقال بار از کشوری به کشور دیگر داشته است. به طوری که امروزه ارسال و صادرات انواع بار برای تجار و صادرکنندگان به راحتی، بدون دردسر و بی هیچ محدودیتی توسط باربری فرودگاه امام خمینی امکان پذیر است. لذا تجاری که قصد مراودات تجاری و صادرات انواع بار به کشور لوکزامبورگ را دارند، می‌توانند با مراجعه به بخش ترمینال بار فرودگاه امام خمینی، اقدام به ارسال بارهای خود نمایند. در ادامه به معرفی بخشی از فعالیت های صورت گرفته از مبدا فرودگاه امام خمینی می‌پردازیم:

      • حمل هوایی فرش و انواع مختلف صنایع دستی

فرش به عنوان یک کالای ارزنده ایرانی، سالیان سال است که جایگاه خوبی در بازارهای خارجی بدست آورده و علاقمندان زیادی را به خود جذب کرده است. از اینرو صادرات و ارسال آن به صورت هوایی مورد توجه تجار و صادرکنندگان بار به کشور لوکزامبورگ قرار گرفته است. شما عزیزان می‌توانید جهت اطلاع از نحوه ارسال فرش، تابلو فرش و انواع صنایع دستی ایرانی به لوکزامبورگ از مشاوران ما در مجموعه خدمات فریت بار فرودگاه امام خمینی اطلاعات لازم را کسب کنید.

      • حمل هوایی کالاهای صنعتی و اقلام نمایشگاهی

نمایشگاه و رویدادهای متعدد هنری، علمی، صنعتی و تجاری که هر ساله با موضوعات مختلف در شهرهای لوکزامبورگ برگزار می‌شوند، توجه شمار زیادی از صنعتگران، هنرمندان و تجار بین المللی را به خود جلب کرده است. از این رو سالانه افراد زیادی برای شرکت در این نمایشگاه ها اقدام به ارسال کالاها و تولیدات خود به لوکزامبورگ می‌کنند. با توجه به اینکه ارسال این اقلام نیازمند مراقبت های ویژه‌ای است توصیه می‌کنیم از سیستم ارسال کارگو مجموعه خدمات فریت بار فرودگاه امام خمینی  جهت حفظ امنیت بیشتر بار خود بهره ببرید.

      • حمل هوایی مواد غذایی و زعفران و انواع خشکبار

مواد غذایی یکی از اصلی ترین اقلام صادراتی ایران به کشورهای خارجی نظیر لوکزامبورگ است. شما عزیزان می‌توانید انواع مواد غذایی، سبزیجات، میوه، گوشت، انواع خشکبار، کشمش، خرما، گردو، فندق، زعفران و… را با بسته بندی های تخصصی و مخصوص حمل هوایی بار، بدون هیچگونه محدودیت به شهر مقصد خود در لوکزامبورگ ارسال کنید.

توجه داشته باشید که هر کشوری قوانین خاص خود را در ورود و خروج بار دارد. لذا بهتر است از قبل از قوانین این کشور در رابطه با ارسال مواد غذایی اطلاع کسب کنید.

    • ارسال آثار هنری و تابلو به صورت هوایی به مقصد لوکزامبورگ

تابلو های نقاشی، مجسمه و دیگر آثار هنری از جمله حساس ترین اقلام و‌کالاها جهت ارسال به مقاصد دوری نظیر لوکزامبورگ محسوب می‌شوند. مجموعه خدمات فریت بار فرودگاه امام خمینی امکان بسته بندی تخصصی جهت حفظ سلامت بار و انجام تشریفات گمرکی لازم، جهت اخذ مدارک و مجوز های مورد نیاز جهت خروج این اقلام از گمرک فرودگاه امام خمینی را فراهم کرده است.

فریت بار به لوکزامبورگ 

فریت بار به لوکزامبورگ

 

محدودیت هایی که در روند فریت بار به لوکزامبورگ موجود اند

  • مصوبه های منع کننده ناشی از پایانه هوشمند بار و گمرک فرودگاه امام خمینی

تمام مهاجران و فرستندگان انواع بار ملزم هستند تا جهت ارسال هوایی بار به کشور لوکزامبورگ از قوانین، ضوابط و مقررات گمرکی فرودگاه امام‌ خمینی و دستورالعمل های شرکت های هواپیمایی اطلاع کسب کرده و از آنها تبعیت کنند. در صورت سهل انگاری در اجرای قوانین و تخلف، مستلزم به پرداخت هزینه های سنگین به عنوان جریمه بر اساس قوانین گمرکی هستند.

 حمل هوایی انواع مواد مخدر ، سلاح و مهمات ، انواع عتیقه ، طلا بیش از ۱۵۰ گرم ، پول نقد بیشتر از سقف معین شده و… به لوکزامبورگ ممنوع است.

تجار و صادرکنندگان نیز می‌توانند با ارائه کارت بازرگانی، مدارک شغلی مرتبط و انجام تشریفات گمرکی مخصوص ارسال بارهای تجاری، انواع بارهای صادراتی خود را به کشور لوکزامبورگ ارسال کنند. مهاجران نیز می‌توانند پس از بسته بندی بار خود و انجام تشریفات گمرکی نسبت به ارسال بار خود از مبدا باربری فرودگاه امام خمینی اقدام کنند.

  • ممنوعیت های خطوط هوایی منتخب جهت فریت بار به کشور لوکزامبورگ

مسافران، مهاجران و فرستندگان بار به کشور لوکزامبورگ ملزوم به رعایت قوانین و مقرراتی هستند که توسط شرکت های هواپیمایی و ایرلاین ها جهت حفظ سلامت مسافران، هواپیما و تجهیزات فرودگاهی وضع شده است. به طوریکه در صورت عدم اجرای این قوانین بار مدنظر  مورد پذیرش قرار نخواهد گرفت.

حمل هوایی انواع بار تجاری و غیر تجاری بایستی از قوانین مربوط به ارسال کالاهای خطرناک که توسط سازمان حمل هوایی ‌IATA تعیین شده است تبعیت کند. بسته بندی تخصصی و مطابق با استاندارد های بین المللی باید جهت ارسال هوایی انواع بار رعایت شود تا منجر به آسیب به بار، هواپیما و مسافران، خدمه و تجهیزات فرودگاهی نشود.

  • مقررات محدود کننده از جانب گمرک فرودگاه های لوکزامبورگ

تمامی مسافران، مهاجران و تجار ملزم هستند جهت ارسال بارهای خود به کشور لوکزامبورگ از قوانین گمرکی این کشور از قبیل نحوه پذیرش بار، چگونگی ترخیص بار و نحوه تعیین هزینه های ارسال بار مسافری و تجاری، با گمرک لوکزامبورگ در ارتباط بوده و اطلاعات لازم را دریافت کنند، در غیر این صورت مشمول پرداخت هزینه های سنگین گمرکی بنا بر مقررات گمرکی این کشور خواهند شد.

شما عزیزان می‌توانید جهت دریافت اطلاعات تکمیلی در این زمینه با کارشناسان مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.

هزینه های مربوط به ارسال کارگو به لوکزامبورگ چگونه مشخص می‌شود؟

عوامل متعددی در تعیین هزینه های حمل بار هوایی به کشور لوکزامبورگ موثر اند، که در ادامه به معرفی مهم ترین آنها یعنی نوع بار، حجم بار و نحوه گزینش وسایل می‌پردازیم. توجه داشته باشید که علاوه بر موارد فوق، نرخ ارز، شرکت هواپیمایی منتخب، قوانین گمرکی دو کشور مبدا و مقصد، فاصله هوایی دو کشور، جا به جایی، انبارداری و… نیز در هزینه حمل بار موثرند.

  • نوع بار

منظور از نوع بار در ارسال هوایی بار ، تجاری یا مسافری بودن بار است.

ارسال هوایی بار های تجاری و مسافری به لوکزامبورگ، هرکدام نیازمند به انجام مراحل اداری، گمرکی و حراستی مخصوص به خود هستند که هزینه‌ های اداری و گمرکی مخصوص به خود را مطالبه می‌کنند.

 در صورتی که قصد ارسال بار تجاری به کشور لوکزامبورگ را دارید، بایستی جهت بسته بندی تخصصی بار، انجام امور اداری و تشریفات گمرکی و ارائه مدارکی چون کارت بازرگانی، گواهی تایید اصالت کالا، گواهی مبدا و… هزینه های زیادی را پرداخت کنید و هنگام ترخیص بار در گمرک فرودگاه های لوکزامبورگ نیز ملزم به پرداخت عوارض و مالیات های گمرکی هستید که تنها به اجناس و بارهای تجاری تعلق می‌گیرد.

در صورتی که ارسال بارهای مسافری به این کشور، تنها به بسته بندی جزئی جهت حفظ سلامت بار و مسافران نیاز داشته و عوارض گمرکی نیز به آن تعلق نمی‌گیرد.

  • حجم بار

مشخص است که هر چقدر وزن محموله ارسالی شما بیشتر باشد و حجم بیشتری را اشغال کند(در اصطلاح گمرکی بار حجمی می‌شود)، هزینه حمل بار به لوکزامبورگ نیز بیشتر خواهد بود. در واقع شما عزیزان می‌توانید جهت ارسال بارهای حجمی و بار هایی که بیش از ۴۵ کیلوگرم وزن دارند، از سیستم فریت بار برای حمل سریع تر و ایمن تر بار خود به لوکزامبورگ استفاده کنید.  فریت بار و کارگو هوایی سریع ترین، امن ترین و مقرون به صرفه ترین راه ارسال بار به لوکزامبورگ است.

  • نحوه انتخاب و‌گزینش وسایل ارسالی

چنانچه تصمیم به ارسال اضافه بارهای مسافری، اسباب و اثاثیه منزل و… را به کشور لوکزامبورگ گرفته‌اید، اینکه محموله شما حاوی چه اقلامی است می‌تواند نقش بالایی در تعیین هزینه نهایی ارسال بار با هواپیما داشته باشد.

به طور مثال چنانچه بار شما حاوی اقلام ضروری و مایحتاج شخصی، خرده بار مسافری، چمدان های لباس، فرش، آلبوم های خانوادگی، کتاب و…. باشد، بار حجمی نبوده و برای بسته بندی نیازی به پالت و جعبه های مخصوص حمل بار و… پیدا نمی‌کند. همینطور اگر بار شما حاوی اجناس تجاری نباشد عوارض گمرکی نیز به آنها تعلق نخواهد گرفت.

اما اگر بار شما حاوی وسایل شکستنی، ظروف چینی، تابلوهای هنری و مجسمه، لوازم الکترونیک و لوازم منزل همچون میز و صندلی، تخت، تلویزیون و… باشد، بار حجمی شده و به بسته بندی تخصصی و استاندارد جهت ارسال به لوکزامبورگ نیاز دارد. همچنین ممکن است بنا به تشخیص افسر گمرک مبنی بر وجود اجناس تجاری در بار، به محموله شما عوارض گمرکی نیز تعلق بگیرد.

به طور معمول زمان ارسال هوایی بار به لوکزامبورگ  چه قدر است؟

ارسال هوایی بار به کشورهای خارجی نظیر لوکزامبورگ به طور معمول بین ۴ الی ۵ روز کاری طول می‌کشد. البته توجه داشته باشید که با توجه به تاثیر عواملی چون شرکت هواپیمایی، مسیر پرواز و ترافیک بار در ترمینال کارگو فرودگاه امام خمینی و … ممکن است زمان اعلام شده با اندکی تاخیر همراه باشد.

نحوه ترخیص انواع بار از گمرک فرودگاه های لوکزامبورگ

با توجه به قوانین گمرکی فرودگاه های کشور لوکزامبورگ تمامی مسافران و تجار هیچ گونه محدودیتی در ارسال بار به این کشور ندارند. محموله هایی که به قصد تجاری وارد لوکزامبورگ می‌شوند پس از رسیدن مورد بررسی قرار می‌گیرند یعنی افسر گمرک محموله تجاری مورد نظر را با دستگاه x ray بازرسی کرده و پس از تطابق بار با لیست درون بارنامه، مجوز ترخیص آن را صادر می‌کند.

ارسال بارهای تجاری و اجناسی که جنبه تجاری دارند بنا به مقررات این کشور مشمول عوارض و مالیات های گمرکی خواهند شد. در حالیکه به بارهای مسافری عوارض گمرکی تعلق نمی‌گیرد. پس از رسیدن بار به مقصد لوکزامبورگ گیرنده بار یا نماینده قانونی آن تا ۴۸ ساعت زمان دارد تا نسبت به انجام مراحل اداری و پرداخت صورتحساب جهت ترخیص بار خود اقدام نماید. در غیر این صورت بار به انبار فرودگاه منتقل شده و هزینه انبار داری برای آن منظور می‌گردد.

حمل بار به لوکزامبورگ 

حمل بار به لوکزامبورگ

 

خدمات ارائه شده از مجموعه فریت بار فرودگاه امام برای شما عزیزان جهت حمل بار هوایی به لوکزامبورگ

  • بسته بندی تخصصی و استاندارد بارهای ارسالی

بسته بندی نقش بسیار مهمی در ارسال سالم بار به مقصد دارد. لذا بهتر است تمام اقلام ارسالی خود را از قبیل  مواد غذایی، لوازم منزل، وسایل آشپزخانه، خرده بار شخصی، آثار هنری، لوازم الکترونیک و… را هنگام حمل بار هوایی به کشور لوکزامبورگ به طور تخصصی و با دقت بسته بندی کنید تا بار هنگام جا به جایی و ارسال دچار آسیب نشود.

  • انجام ترابری بار از تمام شهرهای ایران

پرسنل مجموعه خدمات فریت بار فرودگاه امام خمینی پس از ثبت درخواست شما مبنی بر بسته بندی و ارسال بار به کشور لوکزامبورگ، جهت انجام خدمات ترابری خدمت رسیده و بار را با مناسب ترین هزینه به فرودگاه امام خمینی منتقل می‌کنند.

  • انبارداری بارها در صورت لزوم

مجموعه خدمات فریت بار فرودگاه امام  خمینی امکان نگهداری و انبارداری بار را تا فرا رسیدن زمان ارسال هوایی بار به کشور لوکزامبورگ برای مشتریان خود فراهم کرده است. لذا شما عزیزان می‌توانید برای نگهداری بارهای فاسد نشدنی، مواد غذایی، بارهایی که برای ارسال به زمان‌بندی نیاز دارند و… از خدمات این مجموعه برای انبارداری و نگهداری بار خود استفاده نمایید.

  • تشریفات گمرکی و اداری مورد نیاز جهت فریت بار به لوکزامبورگ

به طور کلی به مراحلی چون وزن کردن بار، تایید اصالت کالا، ارزیابی بار توسط مامور گمرک، ارائه مدارک لازم برای ارسال بار و دریافت مجوز خروج بار از مرزهای هوایی گمرک فرودگاه امام و… تشریفات گمرکی گفته می‌شود.

توجه داشته باشید که انجام تشریفات اداری توسط پرسنل مجموعه خدمات فریت بار فرودگاه امام خمینی و به نمایندگی از فرستنده بار امکان پذیر است.

 برای انجام مراحل فوق به مدارک زیر نیاز خواهید داشت:

  • لیست بسته‌ بندی کالاها و اقلام ارسالی به همراه ابعاد  دقیق آنها
  • اصل پاسپورت فرستنده و گیرنده بار
  • اصل کارت ملی فرستنده و گیرنده بار
  • کپی بلیط
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده همراه با کد پستی گیرنده بار و شماره تلفن وی در مقصد
  • صدور بارنامه

بعد از طی مراحل بسته بندی تخصصی بار، مراحل اداری، حراستی و گمرکی لازم جهت خروج بار و کسب مجوز خروج قانونی بار از مرزهای هوایی گمرک فرودگاه امام خمینی، بارنامه هوایی محموله های مسافری و تجاری با مناسب ترین هزینه های حمل بار هوایی به کشور لوکزامبورگ صادر می‌شود.

فرستنده و گیرنده بار می‌توانند با استفاده از کد رهگیری درج شده در بارنامه از زمان دقیق رسیدن بار به مقصد اطلاع حاصل کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی مجموعه خدمات فریت بار فرودگاه امام خمینی مراجعه کرده و یا با مجموعه تماس حاصل کنید تا از مشاوره های رایگان متخصصان ما بهره مند شوید.

 

سوالات متداول