در قوانین فریت بار به اروپا بنابر محدویتهای موجود، هر مسافر تنها مجاز به داشتن مقدار مشخصی بار همراه خود در هنگام سفر می باشد و به ازای مازاد بار خود می بایستی که در پای کانتر پرواز جریمه هنگفتی پرداخت کند. با این توضیحات اضافه بار به یکی از مهمترین دغدغه های مسافرین، مهاجرین و دانشجویانی که عازم اروپا هستند تبدیل شده است.

پیشنهاد ما به شما برای کاهش هزینه ها، فریت بار به اروپا می باشد. سرویس فریت بار به اروپا شامل پیک آپ بار شما در شهر، بسته بندی در صورت نیاز، انجام امور گمرکی و صدور بارنامه گمرکی میباشد که فرستنده مختار در انتخاب نوع سرویس مورد نیاز خود میباشد. تنها با برقراری یک تماس پرسنل مجرب ما در محل شما حاضر میشوند و بار شما را برای فریت بار به اروپا مهیا میکنند.

پیشنهاد ما به شما این است : بسته بندی، حمل زمینی تا فرودگاه، انجام امور گمرکی و صدور بارنامه هوایی جهت فریت بار به اروپا را از ابتدا به ما بسپارید. با این روش شما به بهترین شکل ممکن پول خود را ذخیره کرده اید و خیالتان بابت بار ارسالی به اروپا آسوده خواهد بود.

ذکر این نکته ضروری است که هزینه فریت بار به اروپا حدود ۳۰ درصد جریمه اضافه بار میباشد و بار شما حداکثر ۳ تا ۴ روز دیگر در مقصد به شما تحویل داده خواهد شد. در این امر  نیازی به حضور شما در فرودگاه نخواهد بود و ما از جانب شما کلیه امور مربوط به فریت بار به اروپا را به عهده خواهیم گرفت.

البته ذکر این نکته ضروری است که در امر فریت بار به اروپا بسته بندی کالا از مهمترین اصول کار میباشد.کالای ارسالی شما جهت فریت بار به اروپا نیازمند بسته بندی حرفه ای و اصولی میباشد. در صورت تمایل بسته بندی بار شما توسط پرسنل مجرب ما با بهترین متریال جهت فریت بار به اروپا انجام خواهد گرفت تا خیالتان از بابت سلامت بارتان نیز آسوده گردد.

در صورتی که شما مسافر اروپا هستید، پس برای فریت بار به اروپا نیاز به بلیط و پاسپورت خواهید داشت. اما اگر هدف شما از فریت ارسال سوغات و یا هدیه برای آشنایانتان میباشد، دیگر نیازی به ارائه بلیط و پاسپورت جهت فریت بار به اروپا نخواهید داشت. اما اگر شما تاجر هستید و بار شما حالت تجاری بخود گرفته باشد، بدین منظور  شما نیاز به کارت بازرگانی خواهید داشت. در صورتی که کارت بازرگانی شما در حال حاضر آماده نمیباشد، شرکت قادر است از کارت بازرگانی همکاران جهت فریت بار به اروپا استفاده کند. پس حتما این نکته را با ما در میان بگذارید.

اما زمانی که بار شما به شهر مقصد در اروپا رسید ۴۸ ساعت در انبار نگهداری میشود و پس از آن شما میبایست هزینه انبارداری پرداخت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فریت بار به اروپا با ما تماس بگیرید.

ارسال هوایی بار به کشورهای عضو اتحادیه اروپا

سوالات متداول