فهرست مطالب

تسهیل ارسال بار به مصر به صورت هوایی، از طریق همکاری با مجموعه خدمات فریت بار فرودگاه امام خمینی

آیا قصد مهاجرت و یا ارسال بارهای تجاری به کشور مصر را دارید؟ آیا تصمیم به سفر و گردش چند روزه در شهرهای زیبا و تاریخی مصر را گرفته‌ اید؟ با ما در ادامه همراه باشید!

مجموعه خدمات فریت بار فرودگاه امام خمینی یکی از فعال ترین و معتبر ترین شرکت های مستقر در بخش پایانه هوشمند بار فرودگاه امام بوده که به ارائه با کیفیت ترین و مناسب ترین خدمات حمل بار هوایی جهت انتقال انواع بارهای تجاری، اضافه بارهای مسافری، بارهای مهاجرتی، خرده بارهای شخصی و… به کشورهای خارجی نظیر مصر می‌پردازد.

به عبارتی این مجموعه عظیم با تکیه بر تجارب ارزنده‌ ای که در طی سالها فعالیت خود در زمینه ارسال هوایی بار به اقصی نقاط دنیا بدست آورده، و از طریق همکاری با بهترین نیروهای مجرب در زمینه بسته بندی تخصصی بار، امور فنی، گمرکی و فروش و… اقدام به ارائه بهترین خدمات ارسال بار هوایی از قبیل بسته بندی تخصصی بار، حمل و نقل بار از تمام نقاط کشور به قسمت باربری فرودگاه امام خمینی، نگهداری و انبارداری محموله های ارسالی، انجام تشریفات گمرکی به نمایندگی از فرستنده بار و صدور بارنامه هوایی با مناسب ترین نرخ حمل بار هوایی به کشور مصر و…. کرده است.

شما عزیزان می‌توانید از طریق همکاری با مجموعه خدمات فریت بار فرودگاه امام خمینی و با مراجعه به بخش پایانه هوشمند بار فرودگاه امام،  انواع بارهای تجاری و غیرتجاری خود را با را استفاده از ناوگان های مدرن شرکت های هواپیمایی فعال در قسمت ترمینال بار فرودگاه امام به سادگی و بدون هیچ‌ گونه دردسر به کلیه شهر های واقع در کشور مصر ارسال کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما در مجموعه خدمات فریت بار فرودگاه امام خمینی در تماس باشید.

 

ارسال بار به مصر

ارسال بار به مصر

 

مصر، مهد تمدن های باستانی

کشور مصر سرزمینی مستقل است که بخش وسیعی از آن در ناحیه شمال شرقی قاره آفریقا قرار گرفته است. در همسایگی مصر نیز کشورهایی نظیر لیبی، سودان،  فلسطین و … قرار دارند. کشور مصر به عنوان یکی از قدیمی ترین تمدن های بشری شناخته می‌شود؛ به نحوی که وجود آثار باستانی متعدد در این کشور، سالانه شمار بسیار زیادی از مسافران و گردشگران را برای تماشا و تفرج به خود جذب می‌کند.

اهرام ثلاثه، مقبره فرعون، رود نیل، دره پادشاهان، هرم بزرگ جیزه، هرم پلکانی زوسر، معبد لوکسور، مسجد سلطان حسن، شهر مردگان، مجسمه ابوالهول، موزه مصر، کتابخانه اسکندریه و بازار خان الخلیلی از مقاصد اصلی گردشگران و مسافرانی است که به این کشور سفر می‌کنند. اقتصاد کشور مصر به عنوان پایدارترین و متنوع ترین منابع درآمدی در منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود. به گونه‌ ای که بخش های صنعتی، کشاورزی، گردشگری و خدماتی هر کدام سهم نسبتا مساوی و یکسان در اقتصاد این کشور ایفا می‌کنند.

فریت بار به کشور مصر چگونه صورت می‌گیرد؟

چنانچه از جمله افرادی هستید که قصد ارسال بارهای مسافری و تجاری به کشور مصر و یا سایر کشورهای جهان را دارید، و به دنبال راهی هستید تا تمام اقلام مورد نظر خود را بدون هیچ‌ گونه محدودیت و با هزینه های مقرون به صرفه به مقصد خود در کشور مصر ارسال کنید، لازم است بدانید که بهترین و مناسب ترین راه برای ارسال اضافه بارهای مسافری، تابلوهای هنری، لوازم منزل، امکانات دانشجویی و.. فریت بار و کارگو از طریق ترمینال بار فرودگاه امام خمینی است.

به عبارتی اگر مسافر هستید و قصد ارسال بار به کشور مصر را دارید، اما با محدودیت های ایرلاین ها مبنی بر اینکه، مسافران تنها می‌توانند مقدار محدود و مشخص شده ای از بار را همراه خود به مصر حمل کنند مواجه هستید، استفاده از سیستم فریت بار ارائه شده توسط مجموعه خدمات فریت بار فرودگاه امام خمینی،  بهترین گزینه برای حمل بار به کشور مصر‌ می‌باشد.

در واقع سیستم فریت بار یکی از جدید ترین روش های حمل بار به کشور های خارجی همچون مصر است که با حذف محدودیت های سایر روش های ارسال بار، باعث شده تا مسافران، مهاجران، تجار و صادرکنندگان بتوانند انواع بار خود را بدون محدودیت در نوع، وزن و حجم بار به سادگی، بدون دردسر، ایمن و سریع و با هزینه های مقرون به صرفه به مقصد خود ارسال کنند. مجموعه خدمات فریت بار فرودگاه امام خمینی در طول پروسه ارسال بار به مصر یاری رسان شما عزیزان خواهد بود.

معرفی برخی مزیت های منحصر به فرد حمل بار هوایی توسط مجموعه فریت بار فرودگاه امام خمینی

  • حمل بار هوایی به مصر در زمانی کوتاه

همان طور که در جریان هستید، هواپیماها در میان تمامی ابزار حمل و نقل سریع ترین و پر شتاب ترین شناخته شده اند. به گونه ای که می‌توانند مسافت های بسیار طولانی را در زمان های بسیار کم طی کنند. لذا حمل و نقل هوایی بار با هواپیما و با استفاده از ناوگان های مدرن شرکت های هواپیمایی مستقر در بخش باربری فرودگاه امام، با حذف مشکلات و موانع جاده‌ای و داشتن شتاب بسیار بالا، سریع ترین و امن ترین راه ارسال بار به مصر می‌باشد.

  • حمل بار هوایی به مصر با کمترین هزینه ها

ارسال بارهای تجاری و مسافری از راه های زمینی و دریایی هزینه های زیاد و کلانی را از مسافران و تجار بابت کرایه ماشین و کانتینرها طلب می‌کند. علاوه بر آن فرستندگان بار با این روش ها همواره با مشکلاتی نظیر محدودیت و ممنوعیت هایی در ارسال بار و مدت زمان های طولانی به جهت رسیدن و تحویل بار رو به رو هستند. این در حالی است که ارسال بار به صورت هوایی و با استفاده از هواپیما بدون هیچ‌ گونه محدودیت و با هزینه های کمتر و مقرون به صرفه امکان پذیر است.

  • حمل بار هوایی به مصر، روشی ایمن و‌منحصر به فرد

همان طور که می‌دانید فرودگاه ها همواره به عنوان یکی از امن ترین مکان های عمومی در تمامی کشورها شناخته می‌شوند، که ورود و خروج انواع بار مسافری و مسافران در آن توسط نیروهای انتظامی و حراست فرودگاه به طور مکرر و مداوم مورد بررسی قرار می‌گیرد. همچنین وجود برج های مراقبت که به بررسی امنیت مسافران هنگام پرواز می‌پردازند و کارشناسانی که وضعیت آب و هوا را مورد بررسی قرار می‌دهند نیز در حفظ امنیت پرواز و ایمنی مسافران تاثیر زیادی دارد.

  • حمل بار هوایی به مصر بدون هرگونه ممنوعیت و محدودیتی

ارسال هوایی بار با استفاده از هواپیما از طریق حذف محدودیت هایی که در سایر روش های ارسال بار وجود دارد، به روشی بی دردسر و امن برای مسافران، مهاجران و تجار تبدیل شده است. به عبارتی شما عزیزان می‌توانید در حمل بار هوایی انواع بار خود را بدون هیچ‌ گونه محدودیت در نوع بار، وزن و حجم آن به شهر مقصد خود در کشور مصر و یا سایر کشورهای جهان ارسال کنید.

  • دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان در زمینه حمل بار هوایی از شرکت های فریت بار به مصر (فریت فوروارد)

شرکت های فریت بار که در بخش باربری فرودگاه امام خمینی مستقر هستند، وظیفه دارند تا در رابطه با نحوه ارسال بار، نحوه پذیرش و ترخیص بار در گمرک فرودگاه های مصر، چگونگی محاسبه هزینه های مربوط به حمل بار و… به ارائه مشاوره های رایگان و تخصصی و همچنین سایر خدمات جانبی ارسال هوایی بار به مسافران، مهاجران و تجار بپردازند. شرکت های فریت بار همچنین موظف هستند تا ناظر بر اجرای درست و صحیح قوانین و‌مقررات گمرکی توسط شرکت های هواپیمایی و ایرلاین ها و تعامل آنها با فرستندگان بار باشند.

 

 

اقدامات مربوطه پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی جهت ارسال هوایی بار به مصر

  • مکان دقیق قرارگیری پایانه هوشمند بار در فرودگاه امام خمینی

به هنگام مراجعه به فرودگاه امام از سمت اتوبان تهران قم یا همان بزرگراه خلیج فارس، پس از طی حدود بیست و سه کیلومتر از عوارضی اتوبان از سمت تهران به قم، از خروجی فرودگاه امام خارج شده، در بزرگراه فرودگاه از دومین خروجی سمت راست خارج شده ، مجددا  اولین خیابان سمت راست را ادامه داده تا به بلوار پایانه هوشمند بار( بلوار خاتم) برسید، بعد از طی حدود یک کیلومتر در سمت راست شما به ورودی  پایانه هوشمند بار فرودگاه امام می رسید.

نکته مهم: جهت آگاهی شما از فاصله تقریبی چند میدان اصلی شهر  تهران تا قسمت کارگو فرودگاه امام و مدت زمان رفت و آمد در اینجا ذکر می شود. توجه داشته باشید که مدت زمان ذکر شده جهت رفت و آمد، بدون احتساب ترافیک شهر تهران می باشد و بطور قطع مدت زمان رفت و برگشت به بخش فریت بار فرودگاه از زمان ذکر شده بسیار بیشتر خواهد شد!

  • فاصله میدان تجریش تا پایانه هوشمند بار در قسمت کارگو فرودگاه امام خمینی حدود شصت کیلومتر و مدت زمان رانندگی فقط جهت رفت و برگشت (بدون احتساب ترافیک شهر تهران) دو ساعت است.
  • فاصله میدان آزادی تا پایانه هوشمند بار در قسمت کارگو فرودگاه امام خمینی حدود چهل و شش کیلومتر و مدت زمان رانندگی فقط جهت رفت و برگشت(بدون احتساب ترافیک شهر تهران) یک ساعت ونیم است.
  • فاصله میدان فاطمی تا پایانه هوشمند بار در قسمت کارگو فرودگاه امام خمینی حدود پنجاه و سه کیلومتر و مدت زمان رانندگی فقط جهت رفت و برگشت (بدون احتساب ترافیک شهر تهران) یک ساعت و نیم است.
  • فاصله میدان کاج در سعادت آباد تا پایانه هوشمند بار در قسمت کارگو فرودگاه امام خمینی حدود پنجاه و پنج کیلومتر و مدت زمان رانندگی فقط جهت رفت و برگشت (بدون احتساب ترافیک شهر تهران)یک ساعت و نیم است.
  • فاصله میدان هفت تیر تا پایانه هوشمند بار در قسمت کارگو فرودگاه امام خمینی حدود پنجاه کیلومتر و مدت زمان رانندگی فقط جهت رفت و برگشت (بدون احتساب ترافیک شهر تهران) دو ساعت است.
  • فاصله میدان هفت حوض تا پایانه هوشمند بار در قسمت کارگو فرودگاه امام خمینی حدود شصت و سه کیلومتر و مدت زمان رانندگی فقط جهت رفت و برگشت (بدون احتساب ترافیک شهر تهران) حدود دو ساعت است.

 

  • ساعت کاری پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی

پایانه هوشمند تحت نظر گمرک فرودگاه امام از ساعت هشت صبح تا پانزده بعد از ظهر به طور رسمی فعالیت میکند. پایانه هوشمند بار  روزهای پنج شنبه و جمعه و تعطیلات رسمی ، دایر نمی باشد.

  • انجام فرآیند اداری  ارسال بار به مصر از باربری فرودگاه امام خمینی چه مقدار زمان نیاز دارد؟

به جهت انجام مراحل اداری لازم برای ارسال انواع بار به فرودگاه های کشور مصر، با احتساب زمان انجام تشریفات گمرکی، صدور بارنامه و تحویل بار به ایرلاین منتخب، از هنگام اظهار بار در گمرک فرودگاه امام خمینی، به طور معمول به یک روز کامل کاری زمان نیاز است.

  • چه افرادی می‌توانند از بخش بار فرودگاه امام خمینی اقدام به فریت بار به مصر کنند؟

براساس قوانین و مقررات گمرکی فرودگاه امام خمینی تقریبا تمامی افراد جامعه اعم از مسافر، مهاجر، دانشجو، تاجر، ایرانی، غیر ایرانی و… می‌توانند از طریق سیستم فریت بار واقع در قسمت ترمینال کارگو فرودگاه امام خمینی اقدام به ارسال بار به مقصد های گوناگون نظیر مصر نمایند.

  • کالاهایی که در لیست اقلام مجاز ارسال بار به مصر قرار دارند

مطابق با آیین نامه هایی که توسط گمرک و پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی به جهت برقراری نظم وامنیت جلوگیری از هرگونه تخلف تصویب شده اند، برخی از کالاها برای ارسال به کشورهای خارجی دارای ممنوعیت بوده و غیر مجاز اند. اما برخی کالاها به جهت ورود به سایر کشورها فاقد هرگونه مشکل و محدودیت اند. در ادامه مطلب به معرفی تعدادی از اقلامی می‌پردازیم که عبور آنها از مرزهای هوایی فرودگاه امام خمینی بلامانع است.

    • ارسال هوایی اسباب و اثاثیه و‌لوازم منزل به مقصد مصر

چنانچه قصد مهاجرت و ارسال اسباب و اثاثیه و لوازم منزل خود به کشورهای خارجی نظیر مصر را دارید، و یا به دنبال راهی برای ارسال تجاری انواع لوازم منزل به شهر های واقع در مصر هستید، لازم است بدانید که بهترین و مناسب ترین روش برای ارسال بار به این کشور، حمل بار هوایی از طریق ترمینال بار فرودگاه امام خمینی توسط شرکت های متخصص در ارسال بار است.

    • ارسال هوایی لوازم شخصی و اضافه بار های مسافری به مقصد مصر

با توجه به محدودیت ها و ممنوعیت هایی که از سوی ایرلاین ها اعمال می‌شود، مبنی بر اینکه هر مسافر فقط قادر به ارسال مقدار محدودی از بار به مقصد مورد نظر خود در کشور مصر است، مسافران همواره با مشکل اضافه بار و هزینه های بالای آن مواجه شده ‌اند.

فریت بار  روش منحصر به فردی است که مسافران را از پرداخت هزینه و جریمه های بالا و گزاف در ارسال اضافه بار منع کرده، و هرگونه محدودیت را در ارسال بار از بین برده است. لذا شما عزیزان می‌توانید انواع بار مسافری، اضافه بار و… را با خیال راحت و بدون هیچ‌ گونه دردسر به کشور مصر ارسال کنید.

    • ارسال هوایی بار های دانشجویی و تحصیلی به مقصد مصر

دانشجویان درصد بالایی از مهاجران به کشور مصر را تشکیل می‌دهند، که به منظور ادامه تحصیل در رشته های مختلف هنری، پزشکی، مهندسی و… به این کشور سفر می‌کنند. مشکلی که اکثر دانشجویان هنگام سفر به این کشور با آن مواجه هستند نحوه ارسال بار است. ارسال هوایی لوازم و امکانات دانشجویی، وسایل شخصی و لوازم منزل دانشجویان با هواپیما از مبدا پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی به راحتی و به طور کاملا قانونی امکان پذیر است.

    • ارسال هوایی انواع بسته به مقصد مصر

تمامی مسافران، مهاجران، تجار، دانشجویان و… می‌توانند انواع بارهای خود شامل لوازم منزل، وسایل شخصی، مواد غذایی، هدیه، سوغاتی و… را در بسته های کوچک و بزرگ از طریق سیستم فریت بار به راحتی و با کمترین هزینه های ممکن به شهر های مختلف واقع در کشور مصر ارسال کنند.

    • ارسال هوایی حیوان های خانگی به مقصد مصر

مجموعه خدمات فریت بار فرودگاه امام خمینی امکان ارسال انواع حیوان های خانگی را با استفاده از هواپیما و ناوگان های مدرن شرکت های فعال در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی به کشور مصر فراهم کرده است. لذا علاقمندان به ارسال حیوان های خانگی می‌توانند با کسب اطلاعات لازم از قوانین ایرلاین ها و انجام تشریفات اداری لازم، اقدام به ارسال حیوان های خود نمایند.

    • ارسال هوایی تابوت و جسد های متوفیان به مقصد مصر

ارسال تابوت و جنازه های متوفیانان از مبدا ایران به مقصد کشورهای خارجی نظیر مصر، نیازمند طی مراحل اداری و تشریفات گمرکی است، که بهتر است متقاضیان به ارسال جنازه بستگان خود، قبل از هرگونه اقدام به ارسال، از شرایط آن اطلاع حاصل کنند. شما عزیزان می‌‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان مجموعه خدمات فریت بار فرودگاه امام خمینی تماس حاصل کنید.

    • ارسال هوایی بار و کالاهای صادراتی و تجاری به مقصد مصر 

اگر به دنبال راهی به جهت ارسال لوازم تولیدی خود و صادرات انواع بارهای تجاری به کشور مصر هستید، پیشنهاد ما به شما ارسال کارگو است. سیستم کارگو که بیشتر برای ارسال بدون محدودیت بارهای تجاری استفاده می‌شود و مورد توجه صادرکنندگان و بازرگانان است بهترین، سریعترین و امن ترین راه حمل بار به مصر است. در ادامه به معرفی بخشی از فعالیت های صورت گرفته از سیستم کارگو ارائه شده توسط مجموعه خدمات فریت بار فرودگاه امام خمینی جهت حمل بار هوایی تجاری به کشور مصر می‌پردازیم:

      • فریت فرش و صنایع ساخته شده توسط دست

فریت فرش و صنایع ساخته شده توسط دست و مشتقات آن لقب ارزنده ترین کالاهای اصیل ایرانی را در بازارهای کشور های خارجی به نام خود ثبت کرده اند، و بسیاری از مردم دنیا در هر کشور و با هر فرهنگی که باشند علاقه زیادی به فرش و صنایع دستی ایرانی دارند.  ارسال فرش به کشورهایی نظیر مصر که در صدر کالاهای صادراتی ایران به خارج از کشور است و بسیاری از تجار و صادرکنندگان سود قابل توجهی را از ارسال آن به ارمغان می‌آورند، به راحتی توسط سیستم فریت بار صورت می‌گیرد.

      • فریت امکانات و کالاهای نمایشگاهی و اقلام صنعتی

برگزاری نمایشگاه ها و رویدادهای متنوع که با موضوعات متفاوت علمی، صنعتی، کشاورزی، فرهنگی، مهندسی و… در شهرهای مختلف مصر برگزار می‌شود، علاقمندان زیادی که در زمینه های مختلف کاری مشغول به فعالیت هستند را جهت شرکت و بازدید از این نمایشگاه ها به خود جذب کرده است. شما عزیزان می‌توانید جهت ارسال تجهیزات، ابزارهای صنعتی و کالاهای نمایشگاهی خود از طریق سیستم فریت بار با کمترین هزینه های ممکن اقدام به حمل بار هوایی نمایید.

      • فریت مواد غذایی و زعفران و انواع خشکبار

انواع مواد خوراکی از جمله مواد غذایی، انواع خشکبار، زعفران و… از جمله اصلی ترین اقلام صادراتی ایران به کشورهای خارجی نظیر مصر هستند، که نیازمند بسته بندی تخصصی جهت جلوگیری از فساد مواد غذایی و خراب شدن آنها می‌باشد. شما عزیزان می‌توانید از خدمات مجموعه ما جهت بسته بندی تخصصی برای ارسال هوایی این گونه اقلام به کشور مصر استفاده کنید.

    • ارسال هوایی آثار هنری و انواع تابلوها به مقصد مصر

علاقه هنرمندان به شرکت در نمایشگاه های مختلف هنری که سالیانه در شهر های مختلف کشور مصر برگزار می‌شود، سبب شده تا شمار زیادی از هنرمندان، هنردوستان، مجموعه داران و علاقمندان به هنر هر ساله و در روزهای نزدیک به برگزاری نمایشگاه قصد شرکت در نمایشگاه و ارسال آثار خود را به مصر داشته باشند. چنانچه شما عزیزان نیز از جمله افرادی هستید که قصد ارسال آثار هنری خود به این کشور را دارید، لازم است بدانید سیستم حمل بار هوایی ارائه شده توسط مجموعه خدمات فریت بار فرودگاه امام خمینی بهترین گزینه می‌باشد.

 

فریت بار به مصر

فریت بار به مصر

 

از محدودیت های حمل بار هوایی به مصر آگاه باشید

توجه داشته باشید که کلیه مسافران و فرستندگان به جهت ارسال بار به کشورهای خارجی از جمله مصر می‌بایست از سه دسته از قوانین تبعیت کنند. این قوانین عبارت اند از:

  • ضوابط مقرر در پایانه هوشمند بار و گمرک فرودگاه امام خمینی

توجه داشته باشید که طبق قوانین بین المللی حمل بار هوایی، تمامی فرستندگان بار ملزم به دانستن و اجرای کلیه قوانین ارسال هوایی بار هستند، و در صورت رعایت نکردن قوانین، ملزم به پرداخت جریمه های سنگین به شرکت هواپیمایی و فرودگاهی می باشد.

شما عزیزان می‌توانید جهت اطلاع از قوانین و مقررات گمرکی و فرودگاهی با مشاوران مجموعه خدمات فریت بار فرودگاه امام خمینی تماس بگیرید تا کلیه اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار بدهند. بر طبق قوانین گمرکی فرودگاه امام خمینی ارسال انواع مواد مخدر ، سلاح و مهمات ، انواع عتیقه ، طلا بیش از ۱۵۰ گرم ، پول نقد بیش از سقف تعیین شده و… به مقصد کشور مصر ممنوع است.

  • محدودیت های مقرر‌شده‌ توسط خطوط هوایی منتخب

شرکت های هواپیمایی و حمل بار به مقصد کشور مصر به جهت حفظ امنیت مسافران و سلامت محموله های ارسالی، قوانین و مقرراتی را وضع کرده‌ اند، که کلیه مسافران، مهاجران، تجار و… را ملزم به رعایت آنها می‌نماید. بر طبق این قوانین، حمل بار هوایی بایستی از قوانین حمل کالاهای خطرناک که توسط سازمان های حمل هوایی IATA تعیین شده، تبعیت کند.

همچنین بسته بندی تخصصی و استاندارد بار جهت ارسال انواع بار تجاری و مسافری می‌بایست رعایت گردد. لازم به ذکر است که در صورت سرپیچی از قوانین فوق بار شما توسط شرکت های هواپیمایی پذیرش نخواهد شد.

  • محدودیت های گمرک مصر

اطلاع از قوانین گمرکی فرودگاه های مصر و نحوه ترخیص بار در این کشور به مسافران این امکان را می‌دهد تا در پروسه ارسال بار هوایی به مشکل نخورند و از اطلاعات کافی برخوردار باشند. شما عزیزان می‌توانید جهت اطلاع از قوانین و مقررات گمرکی و فرودگاهی مصر با گمرک این کشور در تماس بوده و اطلاعات لازم را کسب کنید. در غیر این صورت در حین روند ارسال هوایی بار دچار مشکل و مسائل مختلف شده و مشمول پرداخت هزینه های سنگین گمرکی خواهید شد.

عوامل تأثیرگذار در تعیین قیمت نهایی فریت بار به مصر را بدانید

توجه داشته باشید که تعیین هزینه های ارسال بار به مقصد مصر، رابطه مستقیمی با نوع بار، وزن و حجم بار و نحوه گزینش وسایل دارد؛ که در ادامه هر کدام را به اختصار توضیح خواهیم داد.

  • نوع بار

واضح است نوع بار تاثیر بالا و بسزایی در تعیین هزینه های ارسال هوایی بار به کشور مصر دارد. منظور از نوع بار این است که چنانچه بار ارسالی شما تجاری باشد، موظف هستید پروسه های مخصوص ارسال بار های تجاری را در گمرک فرودگاه امام خمینی طی کنید؛ که شامل مراحل ارائه کارت بازرگانی، ارائه مدارک شغلی معتبر و مرتبط و سایر مدارک مربوطه، گواهی مبدا و… بوده و هزینه های بیشتری را نیز طلب می‌کند.

در حالیکه ارسال بارهای مسافری همچون اضافه بار، چمدان های لباس و… هزینه های کمتری را شما می‌شود و عموما مشمول بسته بندی و موارد جزئی می‌شود.

  • حجم بار

طبق قوانین بین المللی ارسال هوایی بار ، یک بسته بار به ابعاد “یک متر مکعب” بایستی حداقل یکصد و شصت و هفت کیلو گرم محاسبه شود. طبق فرمول محاسبه حجم بار وزن محاسباتی بار شما از مقایسه وزن حجمی و وزن باسکول بسته مورد نظر شما محاسبه می‌شود. برای محاسبه وزن حجمی بسته، حاصل ضرب ابعاد بسته را به سانتی متر بر شش هزار تقسیم می‌کنیم، به این صورت وزن حجمی بسته بدست می‌آید. شرکت های هواپیمایی حمل بار از بین اعداد وزن باسکول و وزن حجمی عدد بزرگتر را به عنوان وزن محاسباتی در نظر می‌گیرند.

  • نحوه انتخاب وسایل

انتخاب لوازمی که قصد ارسال آنها به کشو‌ر مصر را دارید، نقش بسزایی در تعیین هزینه های ارسال بار دارد. به این صورت که اگر بار ارسالی شما حاوی لوازم شخصی، اضافه بار، کتاب، چمدان و… باشد، آنگاه بار به بسته بندی تخصصی و استفاده از پالت و جعبه های مخصوص حمل بار نیاز ندارد و  شامل عوارض گمرکی و مالیات نیز نمی‌شود.

در حالیکه اگر بارهای ارسالی شما حاوی لوازم منزل و آشپزخانه، لوازم الکترونیکی مانند یخچال و تلویزیون، مبلمان و بار های تجاری چون مواد غذایی و ظروف شکستنی و… باشد به بسته بندی تخصصی، استفاده از  پالت و… نیاز دارد. توجه داشته باشید بار هایی که حاوی اجناس نو و تجاری هستند مشمول عوارض و مالیات های گمرکی می‌شوند.

مدت زمان لازم جهت ارسال بار هوایی به مصر از طریق باربری فرودگاه امام خمینی

مدت زمان لازم جهت ارسال انواع بارهای مسافری و تجاری به کشور مصر با در نظر گرفتن عواملی چون شرکت هواپیمایی، مسیر پرواز و ترافیک ترمینال بار فرودگاه امام خمینی، به طور معمول بین چهار الی پنج روز کامل کاری به طول می‌انجامد.

ترخیص قانونی بار از گمرک فرودگاه های مصر چگونه انجام می‌گیرد؟

  1. طبق قوانین گمرکی فرودگاه های مصر شما عزیزان می‌توانید انواع بار مسافری و تجاری را با شرط مجاز بودن، بدون محدودیت در نوع بار، وزن و حجم آن به تمام شهر های این کشور ارسال کنید.
  2.  کلیه بارهای تجاری پس از ورود به این کشور  توسط مامور گمرک مورد بررسی قرار گرفته و عوارض گمرکی به آنها تعلق می‌گیرد. در حالیکه همانطور که پیشتر گفتیم بارهای مسافری مشمول عوارض و مالیات های گمرکی نمی‌شود.
  3.  از لحظه ورود بار به فرودگاه های مصر شما عزیزان تنها تا ۴۸ ساعت زمان دارید تا نسبت به ارائه مدارک لازم و ترخیص بار اقدام نمایید. در غیر این صورت بار مذکور به انبار فرودگاه منتقل شده هزینه انبارداری نیز برای شما لحاظ می‌شود.

 

حمل بار به مصر

حمل بار به مصر

 

چه نوع خدماتی از مجموعه خدمات فریت بار فرودگاه امام خمینی جهت ارسال کارگو به افراد ارائه می‌شود؟

  • انجام خدمات مربوط به بسته بندی بار

انجام بسته بندی استاندارد و تخصصی بارهای ارسالی برای حمل هوایی با هواپیما به کشور مصر از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که هرگونه کم کاری و سهل انگاری در انجام این امر می‌تواند خسارت های مادی و معنوی زیادی را برای فرستنده و گیرنده بار به وجود بیاورد.

مجموعه خدمات فریت بار فرودگاه امام خمینی تمام لوازم مورد نیاز شما را به صورت اصولی و استاندارد و با نهایت دقت بسته بندی کرده، درون جعبه های مخصوص حمل هوایی قرار داده و جهت ارسال به مصر تحویل بخش باربری فرودگاه امام خمینی می‌دهد.

  • ترابری بار از تمام نقاط کشور

پس از ثبت درخواست شما عزیزان به جهت ارسال و بسته‌ بندی بار به کشور مصر، بار شما در هر نقطه از کشور که باشد، توسط این مجموعه با کمترین‌ و‌ مقرون به  صرفه ترین هزینه به ترمینال کارگو فرودگاه امام خمینی منتقل می‌شود.

  • انبارداری بارها در صورت نیاز

مجموعه خدمات فریت بار فرودگاه امام خمینی این امکان را فراهم کرده تا در صورت بروز هر گونه مشکل در پروسه ارسال بار و یا درخواست فرستنده، بار را تا زمان ارسال به مصر در انبار مجموعه نگهداری کند. توجه داشته باشید تا مدت زمان معینی هزینه‌ای بابت انبارداری محموله از شما گرفته نخواهد شد.

  • انجام تشریفات گمرکی مورد نیاز

به طور کلی به مراحلی نظیر وزن کردن، ارزیابی بار، تایید اصالت کالا، تهیه مدارک لازم جهت خروج قانونی بار از مرزهای هوایی گمرک فرودگاه امام خمینی و… تشریفات گمرکی گفته می‌شود. شما عزیزان می‌توانید با طی مراحل اداری و تشریفات گمرکی لازم جهت خروج قانونی بار، تمام لوازم مورد نیاز خود را به کشور مصر ارسال کنید.

برای ارسال لوازم و انجام تشریفات گمرکی به مدارک زیر نیاز خواهید داشت:

  • لیست بسته ‌بندی کالا به همراه ابعاد آن
  • اصل پاسپورت فرستنده و گیرنده بار
  • اصل کارت ملی فرستنده و گیرنده بار
  • کپی بلیط
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده همراه با کد پستی گیرنده بار و شماره تلفن وی در مقصد

 

  • صدور بارنامه

پس از گذراندن مراحل اداری، انجام تشریفات گمرکی، ارائه مدارک و دریافت مجوز های لازم جهت خروج قانونی بار از گمرک فرودگاه امام خمینی، بارنامه هوایی محموله با بهترین نرخ ارسال بار به مصر صادر می‌گردد و پس از پرداخت صورتحساب توسط گیرنده بار یا نماینده وی، ارسال بار توسط پرسنل مجموعه خدمات فریت بار فرودگاه امام‌ خمینی، به گیرنده بار تحویل داده می‌شود.

در پایان لازم به ذکر است که مجموعه خدمات فریت بار فرودگاه امام خمینی یاری رسان شما عزیزان در زمینه حمل بار هوایی به مقصد کشورهای خارجی نظیر مصر می‌باشد. این مجموعه با کسب تجارب فراوان طی سالها فعالیت، به ارائه بهترین و مناسب ترین خدمات فریت بار به مشتریان می‌پردازد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مجموعه ما تماس حاصل کرده و از مشاوره های رایگان بهره مند شوید.

 

سوالات متداول