فهرست مطالب

چنانچه قصد مسافرت به کشورهای خارجی نظیر سنگاپور را دارید و نیازمند ارسال بار بیش از حد مجاز و مشخص شده توسط ایرلاین ها هستید؛ و یا چنانچه به دنبال ارسال انواع بارهای تجاری و صادراتی به سنگاپور هستید، می‌توانید از خدمات ارائه توسط مجموعه خدما ت فریت بار فرودگاه امام خمینی در راستای ارسال انواع بارهای مسافری و غیر مسافری به صورت هوایی و با استفاده از هواپیما به شهر های واقع در سنگاپور استفاده کنید.

چرا که مجموعه خدمات فریت بار فرودگاه امام خمینی یکی از معتبرترین شرکت های فعال در قسمت ترمینال کارگپ فرودگاه امام خمینی است که در زمینه ارسال هوایی انواع بار های مسافری و غیر مسافری (تجاری) از طریق سیستم فریت بار و کارگو هوایی به اقصی نقاط دنیا فعالیت می‌کند.

شما مسافرین و تجار محترم می‌توانید در خصوص ارسال بار به سنگاپور و سایر کشورهای جهان، از خدمات این مجموعه عظیم نظیر مشاوره های رایگان، بسته بندی تخصصی و استاندارد بار، انجام تشریفات گمرکی، حمل بار و یا ترابری تا فرودگاه امام خمینی، انجام امور اداری و تهیه مدارک لازم و صدور بارنامه هوایی با مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین هزینه ها بهره ببرید. به جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فریت بار با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

 

ارسال بار به سنگاپور

ارسال بار به سنگاپور

 

سنگاپور، سرزمینی زیبا و مهاجرپذیر

سنگاپور کوچک ترین کشور جنوب شرقی قاره آسیا است که در مجمع الجزایر مالایی قرار دارد. این کشور از ناحیه شمالی با کشور مالزی و از ناحیه جنوبی با کشور اندونزی دارای مرز مشترک زمینی می‌باشد. سنگاپور کشوری مدرن و ثروتمند است که پس از جنگ جهانی دوم و مستقل شدن، به یکی از کشورهای پر رونق جهان تبدیل شد، و با اینکه از نظر ذخایر و معادن طبیعی کشوری فقیر محسوب می‌شود، اما با اتکا به بخش خدمات و صنعت خود به شکوفایی رسیده است و به همین صورت به چهارمین مرکز اقتصادی بزرگ دنیا تبدیل شده است.

کشور سنگاپور به دلیل میل شدیدی که به صنعتی شدن و یا توسعه صنعت دارد، تمایل زیادی به پذیرش مهاجرانی دارد که در راستای منافع و پیشرفت این کشور تلاش می‌کنند. لذا مهاجرت برای سرمایه گذاری بهترین نوع از انواع مهاجرت به این کشور است. پل هلیکس، مرکز خرید نی آن سیتی، مجموعه فستیو واک، معبد تیون هوک کنگ، پارک ساحلی شرقی، استودیو یونیورسال سنگاپور، باغ های خلیج، مارینا بی و… از زیباترین جاذبه های دیدنی کشور سنگاپور هستند که سالیانه چشم گردشگران زیادی را به خود خیره می‌کنند.

نکاتی در رابطه با ارسال کارگو به سنگاپور

با نگاهی کوتاه به اطراف خود متوجه می‌شوید که تعداد زیادی از محصولاتی که در زندگی روزمره خود از آنها استفاده می‌کنیم، تولید کشور ایران نبوده و از کشورهای خارجی وارد کشور شده است. امروزه یکی از رایج ترین روش های حمل و نقل بار استفاده از سیستم فریت بار و کارگو هوایی است که نقش بسیار زیادی در بهبود سرعت ارسال بار به اقصی نقاط دنیا و امکان ارسال بدون هیچ‌ گونه محدودیت بار با هزینه های  مقرون به صرفه داشته است.

در واقع و به طور کلی فریت بار و کارگو به شیوه ای از حمل و نقل بار گفته می‌شود که علاوه بر ارسال بار به صورت هوایی  می‌توان انواع بار را بدون هیچ گونه محدودیت در نوع، وزن و حجم آن به مقصد‌ مورد نظر هرچند دور، ارسال کرد. با اینکه روش فریت بار و کارگو بیشتر مورد استفاده تجار و صادرکنندگان بار قرار دارد، اما شما عزیزان نیز می‌توانید کلیه لوازم مورد نیاز خود اعم از کالاهای تجاری، لوازم منزل، امکانات تحصیلی و دانشجویی و… را بدون دردسر و به طور قانونی به تمامی شهرهای واقع در کشور سنگاپور ارسال کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و تکمیلی در این زمینه و آشنایی بیشتر با محدودیت ها و هزینه  های حمل بار هوایی به سنگاپور با مشاوران ما در قسمت باربری فرودگاه امام خمینی تماس حاصل فرمایید.

فواید حاصله از فریت بار به سنگاپور

  • فریت بار در کوتاه ترین زمان

بی شک هواپیما را می‌توان سریع ترین وسیله نقلیه ساخته شده به دست بشر دانست که امکان حمل و نقل مسافران و انواع بارها را به دورترین نقاط دنیا در کمترین زمان ممکن، امکان پذیر می‌کند. لذا شما عزیزان می‌توانید انواع بارهای مسافری و تجاری خود و حتی کالاهایی که برای ارسال به سنگاپور محدودیت زمانی دارند را از طریق سیستم فریت بار و کارگو بدون هیچ گونه نگرانی و در کوتاه ترین زمان ممکن به این کشور ارسال کنید.

  • فریت بار با کمترین و مقرون به صرفه ترین هزینه ها

چنانچه تجربه مسافرت و یا ارسال بار به شکل زمینی یا دریایی را داشته باشید، حتما مطلع هستید که ارسال بار به روش های زمینی و دریایی هزینه های کلان و بسیار زیادی را بابت کرایه ماشین ها، کانتینرها و کشتی های غول پیکر حمل بر  مطالبه می‌کند و همچنین با محدودیت های فراوانی نیز در روند ارسال بار همراه است. اما در مقابل استفاده از سیستم فریت بار این امکان را به شما می‌دهد تا انواع بارهای خود را بدون هیچ گونه محدودیت و با هزینه های مقرون به صرفه به شهر مقصد خود واقع در کشور سنگاپور ارسال کنید.

  • فریت بار به صورت ایمن و مطمئن

با توجه به امنیت بالای فرودگاه ها که از مهم ترین مراکز عمومی تمامی کشورها محسوب می‌شوند، و کنترل پی در پی بارهای ارسالی توسط حراست فرودگاه، کنترل نحوه فعالیت ایرلاین ها، قوانین سختگیرانه گمرکی، نیروی انتظامی و… در کنار برج های مراقبت که سلامت مسافران را در طول پرواز چک می‌کنند، حمل بار به صورت هوایی و با استفاده از هواپیما را می‌توان از مطمئن ترین روش های ارسال بار به کشورهای خارجی نظیر سنگاپور دانست.

  • فریت بار به صورت همه جانبه و بدون هیچ گونه محدودیت

طبق قوانین و مقررات گمرکی‌ و مجموعه خدمات فریت بار فرودگاه امام خمینی، شما عزیزان می‌توانید از طریق سیستم فریت بار و کارگو انواع بارهای مسافری و غیر مسافری (تجاری) خود را بدون هرگونه محدودیت در نوع بار ارسالی، وزن و حجم بار و… به کلیه شهرهای واقع در سنگاپور و سایر نقاط دنیا ارسال کنید.

  • دریافت مشاوره و خدمات جانبی توسط شرکت های فریت بار به سنگاپور، (فریت فوروارد)

شرکت های فریت بار که در قسمت ترمینال بار فرودگاه امام خمینی مستقر هستند، وظیفه دارند تا کلیه اطلاعات لازم جهت ارسال بار به کشورهای خارجی نظیر سنگاپور را در اختیار تمامی مسافران و فرستندگان بار قرار دهند. این شرکت ها همچنین وظیفه دارند تا علاوه بر نظارت بر فعالیت های صحیح شرکت های هواپیمایی و اجرای درست قوانین گمرکی، به راهنمایی، مشاوره های  رایگان و ارائه سایر خدمات جانبی همچون ترابری بار و بسته بندی تخصصی محمولات ارسالی به مسافران و فرستندگان بار بپردازند.

 

 

ارسال کارگو به سنگاپور از پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی

  • پایانه هوشمند بار در کدام قسمت از فرودگاه امام خمینی قرار دارد؟

به هنگام مراجعه به فرودگاه امام از سمت اتوبان تهران قم یا همان بزرگراه خلیج فارس، پس از طی حدود بیست و سه کیلومتر از عوارضی اتوبان از سمت تهران به قم، از خروجی فرودگاه امام خارج شده، در بزرگراه فرودگاه از دومین خروجی سمت راست خارج شده ، مجددا  اولین خیابان سمت راست را ادامه داده تا به بلوار پایانه هوشمند بار( بلوار خاتم) برسید، بعد از طی حدود یک کیلومتر در سمت راست شما به ورودی  پایانه هوشمند بار فرودگاه امام می رسید.

نکته مهم: جهت آگاهی شما از فاصله تقریبی چند میدان اصلی شهر  تهران تا قسمت کارگو فرودگاه امام و مدت زمان رفت و آمد در اینجا ذکر می شود. توجه داشته باشید که مدت زمان ذکر شده جهت رفت و آمد، بدون احتساب ترافیک شهر تهران می باشد و بطور قطع مدت زمان رفت و برگشت به بخش فریت بار فرودگاه از زمان ذکر شده بسیار بیشتر خواهد شد!

  • فاصله میدان تجریش تا پایانه هوشمند بار در قسمت کارگو فرودگاه امام خمینی حدود شصت کیلومتر و مدت زمان رانندگی فقط جهت رفت و برگشت “بدون احتساب ترافیک شهر تهران” دو ساعت است.
  • فاصله میدان آزادی تا پایانه هوشمند بار در قسمت کارگو فرودگاه امام خمینی حدود چهل و شش کیلومتر و مدت زمان رانندگی فقط جهت رفت و برگشت “بدون احتساب ترافیک شهر تهران” یک ساعت ونیم  است.
  • فاصله میدان فاطمی تا پایانه هوشمند بار در قسمت کارگو فرودگاه امام خمینی حدود پنجاه و سه کیلومتر و مدت زمان رانندگی فقط جهت رفت و برگشت “بدون احتساب ترافیک شهر تهران” یک ساعت و نیم است.
  • فاصله میدان کاج در سعادت آباد تا پایانه هوشمند بار در قسمت کارگو فرودگاه امام خمینی حدود پنجاه و پنج کیلومتر و مدت زمان رانندگی فقط جهت رفت و برگشت “بدون احتساب ترافیک شهر تهران” یک ساعت و نیم است.
  • فاصله میدان هفت تیر تا پایانه هوشمند بار در قسمت کارگو فرودگاه امام خمینی حدود پنجاه کیلومتر و مدت زمان رانندگی فقط جهت رفت و برگشت “بدون احتساب ترافیک شهر تهران” دو ساعت است.
  • فاصله میدان هفت حوض تا پایانه هوشمند بار در قسمت کارگو فرودگاه امام خمینی حدود شصت و سه کیلومتر و مدت زمان رانندگی فقط جهت رفت و برگشت “بدون احتساب ترافیک شهر تهران” حدود دو ساعت است.

 

  • ساعت کاری پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی چگونه است؟

پایانه هوشمند تحت نظر گمرک فرودگاه امام از ساعت هشت صبح تا پانزده بعد از ظهر به طور رسمی فعالیت میکند. پایانه هوشمند بار  روزهای پنج شنبه و جمعه و تعطیلات رسمی ، دایر نمی باشد.

  • زمان لازم جهت انجام تشریفات اداری مربوط به ارسال بار هوایی در باربری فرودگاه امام خمینی

پروسه اداری لازم جهت ارسال بارهای مسافری و تجاری به کشور سنگاپور با در نظر گرفتن‌ مراحل تشریفات گمرکی و حراستی جهت خروج قانونی بار از گمرک فرودگاه امام خمینی، صدور بارنامه و تحویل بار به ایرلاین ‌منتخب، از هنگام اظهار بار در فرودگاه امام خمینی، در خوشبینانه ترین حالت ممکن، یک روز کامل کاری  به طول می‌انجامد. توجه داشته باشید که زمان اعلام شده تقریبی بوده و انجام امور گمرکی ممکن است با کمی تاخیر همراه باشد.

  • افراد قادر به ارسال هوایی بار به سنگاپور از بخش بار فرودگاه امام خمینی

مطابق با قوانین و مقررات گمرکی فرودگاه امام خمینی، تقریبا، کلیه افراد اعم از ایرانی و غیر ایرانی، مسافر، مهاجر (حتی بعد از مهاجرت)، تاجر، دانشجو، دانش آموز و… می‌توانند از طریق سیستم فریت بار و کارگو نسبت به ارسال قانونی انواع بارهای خود به کشور سنگاپور و سایر کشورهای جهان اقدام کنند.

  • انواع کالاهای مجاز جهت ارسال هوایی بار به سنگاپور

به جهت برقراری نظم و حفظ امنیت، قوانینی و مقرراتی توسط گمرگ و پایانع هوشمند بار فرودگاه امام خمینی وضع شده است که مطابق با قوانین مذکور، عبور برخی کالاها از مرزهای هوایی فرودگاه امام خمینی و یا به عبارتی ارسال برخی کالاها به کشورهای خارجی نظیر سنگاپور ممنوع بوده و در مقابل ارسال برخی کالاهای دیگر بلامانع و فاقد هرگونه مشکل اعلام شده است. در ادامه به معرفی تعدادی از کالاهایی می‌پردازیم که فریت آن ها به کشورهای خارجی به دور از هرگونه مشکل هستند.

    • فریت اسباب و اثاثیه و لوازم منزل به مقصد سنگاپور

چنانچه قصد مهاجرت به کشور سنگاپور را دارید، می‌توانید به راحتی چند روز قبل از سفر نسبت به بسته بندی تخصصی و فریت اسباب و اثاثیه منزل خود متشکل از مبلمان، تخت، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، میز و صندلی، تلویزیون، ظروف شکستنی و… برای حمل هوایی به این کشور اقدام کنید.

    • فریت اضافه بارهای مسافری و لوازم شخصی به مقصد سنگاپور

چنانچه قصد مسافرت به کشورهای خارجی نظیر سنگاپور را دارید، و همچنین قصد دارید مقدار بار بیشتری از میزان معین شده را بدون پرداخت هزینه های سنگین اضافه بار و جریمه های نقدی به ایرلاین ها، به این کشور ارسال کنید، می‌توانید از سیستم فریت بار فرودگاه امام خمینی جهت ارسال بار خود اقدام نمایید و بارهای خود را به راحتی و بدون هیچگونه دردسر و محدودیت در وزن و حجم بار، در مقصد مورد نظر خود تحویل بگیرید.

    • فریت بار های دانشجویی و امکانات تحصیلی به مقصد سنگاپور

متاسفانه محدودیت های اعمال شده از سوی گمرک و شرکت های هواپیمایی مانع از به همراه بردن کلیه وسایل دانشجویی همچون کتاب های درسی، لوازم شخصی و سایر امکانات دانشجویی همراه دانشجویان می‌شود. لذا اگر تصمیم به مهاجرت تحصیلی و اخذ مدارک معتبر از دانشگاه های شناخته شده کشور سنگاپور را گرفته ‌اید، می‌توانید از طریق سیستم فریت بار و کارگو ارائه شده توسط ترمینال بار فرودگاه امام خمینی به جهت ارسال تمامی امکانات تحصیلی خود به صورت کاملا قانونی و با قیمت های مقرون به صرفه و مناسب اقدام نمایید.

    • فریت انواع بسته به مقصد سنگاپور

شما عزیزان می‌توانید انواع بسته های کوچک و بزرگ خود حاوی کالاهای معمولی نظیر لوازم منزل، اضافه بار مسافری، چمدان های لباس و…، و همچنین کالاهای فاسد شدنی و یا کالاهای خطرناک را با انجام بسته بندی تخصصی و رعایت قوانین گمرکی بدون هرگونه محدودیت، تا حداقل وزن ۴۵ کیلوگرم، به راحتی به کشورهای خارجی نظیر سنگاپور ارسال کنید.

    • فریت حیوان های خانگی به مقصد سنگاپور

علاقه مندان به ارسال حیوان های خانگی می‌توانند با کسب اطلاعات کافی در رابطه با قوانین و ضوابط حمل هوایی بار، نسبت به ارسال حیوان‌های خانگی خود از جمله سگ، گربه، خرگوش، انواع پرنده و… توسط مجموعه خدمات فریت بار فرودگاه امام خمینی اقدام کنند.

    • فریت تابوت و جنازه های متوفیان به مقصد سنگاپور

همانطور که می‌دانید به دلیلی مسائل بهداشتی و حساسیت زیاد جسد در برابر عوامل و شرایط محیطی نظیر نور، فشار، گرما، رطوبت و…. ارسال آن به شدت سخت است. اما چنانچه نیاز به حمل هوایی تابوت و جنازه متوفایی که شهروند سنگاپور است، باشد و در صورت درخواست یکی از بستگان نزدیک متوفی امکان حمل هوایی جنازه و تابوت از طریق سیستم فریت بار فرودگاه امام خمینی فراهم شده است.

    • فریت بارهای صادراتی و تجاری به مقصد سنگاپور

همانطور که در ابتدا به آن اشاره کردیم، یکی از جدید ترین روش های ارسال بار به مقصدهای دوری نظیر سنگاپور سیستم فریت بار و کارگو است. با توجه به عدم محدودیت در ارسال بار و سرعت و امنیت بیشتری که این روش از ارسال بار نسبت به سایر مسیرهای حمل بار دارد، تجار زیادی نسبت به ارسال کالاهای صادراتی خود به سنگاپور از طریق سیستم کارگو علاقه نشان داده اند و سالانه میلیون ها تن بار به منظور صادرات با کشورهای خارجی نظیر سنگاپور از کشور خارج می‌شود.

در ادامه به معرفی بخشی از صادرات های صورت گرفته از مبدا ترمینال بار فرودگاه امام به مقصد سنگاپور می‌پردازیم:

      • ارسال هوایی فرش و صنایع دستی مختلف

صادرات فرش و انواع صنایع دستی را می‌توان فرصتی ویژه برای تجار و صادرکنندگان دانست که علاوه بر پیشرفت مراودات تجاری در سطح بین الملل، موجب گسترش فرهنگ و هنر ایرانی در کشورهای خارجی نیز می‌شود. شما عزیزان می‌توانید انواع صنایع دستی همچون فرش، تابلو فرش، گلیم، میناکاری، چرم دوزی، سفالگری و… را از طریق مراجعه به قسمت باربری فرودگاه امام خمینی به راحتی به کشورهای خارجی نظیر سنگاپور فریت کنید.

      • ارسال هوایی اقلام و کالاهای صنعتی و نمایشگاهی

شما عزیزان می‌توانید به جهت ارسال بارهای صنعتی و نمایشگاهی اعم از ماشین آلات صنعتی، تجهیزات پزشکی، قطعات صنعتی، ابزار آلات، آثار هنری و… توسط سیستم فریت بار وکارگو، از تجربه مجموعه خدمات فریت بار فرودگاه امام خمینی بهره ببرید.

      • ارسال هوایی زعفران، خشکبار و مواد غذایی دیگر

مواد غذایی نظیر سبزیجات، حبوبات، میوه، مواد لبنی، گوشت، انواع خشکبار، زعفران و… از جمله اقلامی هستند که بازار آنها همیشه داغ بوده و صادرات آن به کشورهایی نظیر سنگاپور، هر ساله با استقبال روز افزونی همراه بوده است. شما عزیزان می‌توانید از کارشناسان مجموعه خدمات فریت بار فرودگاه امام خمینی اطلاعات لازم در رابطه با نحوه ارسال انواع مواد غذایی را کسب کرده و با مراجعه به بخش ترمینال کارگو فرودگاه امام خمینی اقدام به ارسال اینگونه اقلام به کشور سنگاپور نمایید.

  • فریت آثار و تابلوهای هنری به مقصد سنگاپور

ارسال تابلو های نقاشی و آثار هنری نظیر مجسمه، تابلو فرش، عکس و… به کشور سنگاپور نسبت به سایر کالاهای ارسالی از حساسیت بیشتری برخوردار بوده و نیازمند مراقبت های ویژه ‌ای است. لذا بسته بندی تخصصی، جا به جایی و ارسال آنها می‌بایست با حساسیت و دقت بالایی انجام بگیرد.به گونه ای که می‌توان گفت سیستم فریت بار و کارگو سریع ترین، امن ترین و مقرون به صرفه ترین مسیر ارسال بارهای این چنینی به کشورهای خارجی نظیر سنگاپور می‌باشد.

 

فریت بار به سنگاپور

فریت بار به سنگاپور

 

محدودیت های حمل بار هوایی به سنگاپور

مطابق با قوانین بین المللی حمل و نقل هوایی بار با هواپیما، کلیه مسافران و تجار به جهت ارسال بارهای مسافری و تجاری خود به کشور سنگاپور، ملزم به تبعیت از سه دسته از قوانین هستند که عبارت اند از:

  • ضوابط پایانه هوشمند بار و‌ گمرک فرودگاه امام خمینی

چنانچه قصد مسافرت به کشور سنگاپور را دارید و یا به دنبال ارسال انواع بارهای تجاری به شهر های واقع در این کشور هستید، بایستی توجه داشته باشید که ارسال هوایی بار مشمول قوانین و مقرراتی است که بایستی از آنها اطلاع داشته باشید، و در صورت سرپیچی از قوانین مذکور، مشمول جریمه های سنگین گمرکی خواهید شد.

  1. ارسال انواع سلاح و مهمات، مواد مخدر، عتیقه، طلا بیش از ۱۵۰ گرم، پول نقد بیش از حد مجاز و… به کشور سنگاپور ممنوع می‌باشد.
  2. ارسال بارهای تجاری به سنگاپور ملزم به ارائه کارت بازرگانی، گواهی تایید اصالت کالا، گواهی مبدا و سایر مدارک شغلی مرتبط و معتبر است که ارائه آنها جهت کارگو هوایی از مبدا ترمینال کارگو فرودگاه امام خمینی به مقصد کشور سنگاپور ضروری است.
  3. مسافران و مهاجران می‌توانند پس از انجام مراحل بسته بندی تخصصی بار و طی مراحل تشریفات گمرکی و صدور بارنامه، نسبت به تحویل بار به ایرلاین منتخب اقدام کنند.
  • خطوط هوایی منتخب جهت فریت بار و محدودیت های ناشی از آن

شرکت های هواپیمایی و حمل بار به کشور سنگاپور به جهت حفظ امنیت مسافران و سلامت بارهای ارسالی، قوانین، مقررات و محدودیت هایی در نظر گرفته اند که مسافر، مهاجر، تاجر و… را ملزم به رعایت دقیق آنها می‌نماید.

  1. مطابق این قوانین ارسال هوایی انواع بار به سنگاپور بایستی از قوانین حمل کالاهای خطرناک که توسط سازمان حمل هوایی IATA تعیین شده است، تبعیت کند.
  2. علاوه بر آن بسته بندی تخصصی بار می‌بایست برای کلیه بارهای مسافری و تجاری ارسالی به سنگاپور لحاظ شود.

 تذکر: توجه داشته باشید که در صورت سرپیچی از قوانین فوق بار شما توسط شرکت های هواپیمایی پذیرش نخواهد شد.

  • ضوابط گمرک کشور سنگاپور

مسافران و فرستندگان بارهای تجاری ملزم هستند که قبل از ارسال بار به سنگاپور با گمرک این کشور در تماس بوده و از قوانین گمرکی آن به  جهت ارسال بارهای خود اطلاعات لازم را کسب کنند. در غیر این صورت مشمول پرداخت هزینه های سنگین گمرکی بنا به قوانین و مقررات گمرکی کشور سنگاپور خواهند شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاوران ما در مجموعه خدمات فریت بار  فرودگاه امام خمینی تماس حاصل فرمایید تا هرگونه اطلاعات در زمینه ممنوعیت های گمرکی فرودگاه های سنگاپور را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

نحوه تعیین هزینه های فریت بار به سنگاپور

عوامل متعددی همچون نوع کالا، وزن و حجم بار ارسالی، شرکت هواپیمایی، مسیر پرواز، فاصله هوایی دو کشور، نرخ ارز، قوانین گمرکی کشورهای مبدا و مقصد و… در تعیین هزینه های حمل بار هوایی به سنگاپور موثر است، که در ادامه به معرفی مهم ترین عوامل اثرگذار در تعیین هزینه های ارسال بار به سنگاپور می‌پردازیم:

  • نوع بار در هزینه ارسال آن مؤثر است

تجاری یا مسافری بودن بار را می‌توان از مهم ترین عوامل موثر در هزینه های ارسال بار به کشور سنگاپور دانست.  در واقع بارهایی که  منظور تجارت به کشور سنگاپور ارسال می‌شوند، برای ارسال به بسته بندی تخصصی و استفاده از پالت و جعبه های مخصوص حمل بار و… نیاز دارد. همچنین پروسه اداری ارسال آنها نیازمند ارائه کارت بازرگانی، گواهی مبدا، گواهی تایید اصالت کالا و… می‌باشد که مستلزم هزینه های بیشتری جهت دریافت مجوز و ارائه مدارک مورد نیاز است.

در حالیکه برای ارسال بارهای مسافری و مهاجری به این کشور نیازی به طی مراحل اداری طولانی نبوده و همچنین این گونه بارها مشمول عوارض گمرکی نیز نمی‌شوند. توجه داشته باشید که عوارض گمرکی تنها به بارهای تجاری و اجناس نو تعلق می‌گیرد لذا بارهای مسافری مشمول عوارض گمرکی نمی‌شوند.

  • حجم بار در هزینه ارسال آن مؤثر است

وزن و حجم بارهای ارسالی به کشور سنگاپور رابطه مستقیمی با تعیین هزینه های ارسال بار دارند. به نحوی که هرچه میزان وزن و با حجم بار بیشتر باشد و جای بیشتری را در هواپیما اشغال کند، هزینه فریت آن به سنگاپور نیز بیشتر خواهد بود.

  • نحوه انتخاب وسایل در تعیین هزینه نهایی ارسال بار‌مؤثر است

اینکه بار شما حاوی چه نوع وسایلی است تاثیر بسیاری در تعیین هزینه های ارسال بار به سنگاپور دارد. به طور مثال اگر بار شما حاوی اقلام نمایشگاهی، تابلو های نقاشی و مجسمه، لوازم منزل مثل تخت، کمد میز و صندلی و… ، لوازم الکترونیکی، مواد غذایی و… باشد بسته بندی بار می‌بایست به طور تخصصی و مطابق  با استانداردهای بین المللی انجام بگیرد؛ که در این صورت به مقواها و جعبه های چوبی مخصوص حمل بار، پالت، داربست و… نیاز است.

توجه داشته باشید در صورتی که بار تجاری باشد مشمول عوارض گمرکی و مالیات خواهد شد که باید در فرودگاه های سنگاپور و به صورت نقدی پرداخت کنید. اما چنانچه بارهای شما حاوی خرده بارهای شخصی، اضافه بار مسافری، چمدان های لباس، کتاب، آلبوم های خانوادگی و… باشد، تنها به بسته بندی جزئی نیاز داشته و عوارض گمرکی نیز به آن تعلق نخواهد گرفت .

برای فرستادن بار با هواپیما به سنگاپور از باربری فرودگاه امام خمینی چه قدر زمان نیاز است؟

مدت زمان لازم جهت ارسال انواع بارهای مسافری و غیر مسافری (تجاری) به کشور سنگاپور با در نظر گرفتن عواملی چون شرکت هواپیمایی منتخب، مسیر پرواز و ترافیک در ترمینال بار فرودگاه امام خمینی، به طور معمول بین چهار الی پنج روز کامل کاری به طول می‌انجامد.

چگونگی ترخیص بار از گمرک فرودگاه های سنگاپور

بر اساس قوانین و مقررات گمرکی فرودگاه های کشور سنگاپور، از هنگام ورود بار به گمرک فرودگاه های این کشور تا ۴۸ ساعت پس از آن فرصت دارید که نسبت به ارائه مدارک لازم جهت تحویل و ترخیص بار اقدام نمایید. در غیر این صورت بار ذکره شده به انبار فرودگاه منتقل شده و هزینه های انبارداری و جا به جایی نیز برای شما لحاظ می‌شود. توجه داشته باشید که کلیه بارهای تجاری پس از ورود به این کشور مورد بررسی قرار می‌گیرند و عوارض گمرکی و مالیات به آنها تعلق می‌گیرد، در حالیکه بارهای مسافری مشمول عوارض گمرکی نمی‌شود.

 

حمل بار به سنگاپور

حمل بار به سنگاپور

 

چه نوع خدماتی جهت ارسال هوایی بار به سنگاپور‌ می‌توان از مجموعه خدمات فریت بار فرودگاه امام خمینی دریافت کرد؟

  • انجام بسته بندی تخصصی و ایمن بار مربوطه

مجموعه خدمات فریت بار فرودگاه امام خمینی با بکارگیری نیروهای متخصص در انجام اموری همچون بسته بندی تخصصی بار، کلیه لوازم ارسالی شما را اعم از لوازم منزل، اضافه بار مسافری، تابلوهای هنری، مواد غذایی و… جهت ارسال هوایی به کشور سنگاپور به طور تخصصی و با رعایت کلیه نکات ایمنی و امنیتی بسته بندی می‌کنند.

  • ترابری بار مربوطه از سراسر کشور

پس از ثبت درخواست شما عزیزان مبنی بر بسته بندی و ارسال بار به کشور سنگاپور پرسنل مجموعه خدمات فریت بار فرودگاه امام خمینی در هر نقطه از کشور که باشید جهت ارائه بهترین خدمات بسته بندی و ترابری بار خدمت رسیده و بار شما را در کمترین زمان ممکن، به قسمت باربری فرودگاه امام خمینی منتقل می‌کنند.

  • نگهداری بار مربوطه در انبارهای مخصوص

مجموعه خدمات فریت بار فرودگاه امام خمینی این امکان را فراهم کرده تا در صورت بروز هرگونه مشکل در پروسه ارسال بار به سنگاپور، و یا به درخواست فرستنده بار، محموله ارسالی را تا زمان آمادگی برای ارسال به سنگاپور در انبار مجموعه نگهداری شود.

  • تشریفات گمرکی بار مربوطه

تشریفات گمرکی به مجموعه مراحل اداری گفته می‌شود که انجام آنها جهت خروج قانونی بار از مرزهای هوایی گمرک فرودگاه امام خمینی الزامی است. انجام کلیه مراحل این تشریفات اعم از وزن کردن محموله، ارائه مدارک و دریافت مجوز های لازم جهت خروج بار از گمرک فرودگاه امام، دریافت پته مسافری، تایید اصالت کالا و…توسط پرسنل مجموعه خدمات فرودگاه امام خمینی و به نمایندگی از فرستنده بار انجام می‌گیرد.

توجه داشته باشید که به همراه داشتن مدارک ذیل جهت انجام تشریفات گمرکی برای فرستنده بار و یا نماینده قانونی وی الزامی است:

  • لیست بسته بندی و پکینگ کالاها و اقلام ارسال به همراه ابعاد دقیق آنها
  • اصل پاسپورت فرستنده و گیرنده بار
  • اصل کارت ملی فرستنده و گیرنده بار
  • کپی بلیط
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده بار همراه با کد پستی گیرنده بار و شماره تلفن وی در کشور مقصد

 

  • صدور بارنامه

پس از طی مراحل فوق، بارنامه هوایی محموله های مسافری و تجاری با مناسب ترین نرخ حمل بار هوایی به کشور سنگاپور صادر می‌شود. لازم است بدانید که فرستنده و گیرنده بار می‌توانند با استفاده از کد رهگیری درج شده در بارنامه از آخرین وضعیت بار خود اطلاع حاصل کنند و با کسب اطلاع از زمان دقیق رسیدن بار به مقصد، در زمان مشخص شده در جهت انجام مراحل لازم برای ترخیص بار در فرودگاه حضور پیدا کنند.

در پایان لازم است بیان شود که مجموعه خدمات فریت بار فرودگاه امام خمینی با سالها فعالیت در زمینه حمل بار به صورت هوایی و‌ استفاده از هواپیما و با از طریق کسب تجارب فراوان و ارزنده آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه های ارسالی هوایی بار به سنگاپور و‌سایر کشورهای جهان می‌باشد. در صورت تمایل و علاقه به دریافت اطلاعات بیشتر‌ و تکمیلی به وب سایت رسمی ما مراجعه کرده و یا با مشاوران مجموعه تماس حاصل کنید و از مشاوره های رایگان بهره مند شوید.

سوالات متداول