وبلاگ

ناگفته های فریت بار لوازم مهاجرین با بسته بندی حرفه ای بدون ریسک خسارت

فریت بار لوازم مهاجرین ، با افزایش سیر مهاجرت در سال های اخیر به کشورهای مختلف اروپایی و آمریکایی ، اهمیت بیشتری پیدا کرده و فریت بار و انتقال لوازم منزل به یکی از دغدغه های مهاجران تبدیل شده است. بسیاری از کسانی که قصد مهاجرت دارند مایلند تا برخی لوازم منزل خود را به کشوری که قرار است زندگی جدیدی را درآن آغاز کنند، انتقال دهند.

در سال های دور به دلیل محدودیت خدمات فریت بار و گران بودن آن و همچنین ایمن نبودن بسته بندی ها و احتمال فراوان خسارت به لوازم ، اکثر مهاجران مجبور بودند تا از بسیاری از لوازم خود دل بکنند و قید آن ها را بزنند چرا که شرایط ارسال برای‌ آنها به صرفه نبود.

اما امروزه شرکت های خدماتی هوایی این مشکل را حل کرده اند و با ارسال تخصصی، ‌ایمن و سریع لوازم منزل و خرده بار و سایر وسایلی که بسیاری بنا به دلایل مختلف از جمله ارزش آن، خاطره انگیزه بودن  و یا گران و نایاب بودن تمایل دارند به همراه داشته باشند، این دغدغه مهاجران را برطرف کرده اند.

با فریت بار لوازم مهاجرین ، دیگر نگران اضافه بار نباشید

عمدتا مهاجرانی که قصد عزیمت به خارج از کشور را دارند به غیر از چمدان های خود اضافه بار دارند. به دلیل محدودیت وزنی وسایلی که افراد می توانند در فرودگاه و توسط هواپیما به همراه داشته باشند، بسیاری مجبورند از به همراه آوردن آنها صرف نظر کنند.

اما به دلیل هزینه صدور بارنامه هوایی جهت فریت بار لوازم مهاجرین که بسیار پایین تر از هزینه گزافی است که مسافرین هوایی باید در قسمت پذیرش بار به عنوان جریمه اضافه بار به هواپیمایی پرداخت نمایند، این مشکل دیگر حل شده است و مسافران دیگر لازم نیست برای همیشه از لوازم دلخواه و مورد علاقه خود دل بکنند.

بنابراین مهاجران و مسافران اگر قصد دارند کالا، لوازم منزل اعم از مبلمان، ظروف شکستنی، کتابخانه، البسه، لوازم آشپزخانه و … را ارسال کنند؛ باید به دنبال استفاده از خدمات فریت بار لوازم مهاجرین باشند. اصطلاحا ارسال هوایی کالا در ایران به فریت کردن بارشناخته شده است .

فریت بار از طریق گمرکات مستقر در فرودگاهها انجام می شود. با توجه به تجاربی که بسیاری از مهاجران در انتقال کالاها و اثاثیه خود دارند، اصولا روش فریت بار به دلیل هزینه مناسب، سرعت بیشتر، ضریب امنیت بالا و سالم به مقصد رسیدن بار محبوب تر و با استقبال بسیاری مواجه شده است.

نکاتی مهم برای فریت بار لوازم مهاجرین

اگر قصد مهاجرت دارید برای فریت بار باید چند نکته را مد نظر قرار دهید. اول اینکه بسیاری از مهاجران دلیل انتقال وسایل خود را گران  و نایاب بودن آن در کشوری که می خواهند درآن ساکن شوند، عنوان می کنند. اما اکثر آنها اطلاعات غلطی در این باره دارند. بنابراین لازم است درخصوص قیمت لوازم در کشور مقصد اطلاعات دقیقی داشته باشند تا دیگر لازم نباشد لوازم غیرضروری را با خود حمل کنند.

در همین حال باید سعی کنید لوازم خود را به دو بخش ضروری و غیر ضرروی تقسیم بندی کنید چرا که اگر وسایل غیر کاربردی را با خود به مقصد ببرید، ممکن است به دلیل محدودیت های گوناگون در کشور مقصد نتوانید آنها را نگهداری کنید.

اگر وسایل شما شکستنی و یا آسیب پذیر باشند مثل انواع مجسمه، لوازم زینتی، وسایل آشپزخانه و … باید این نکته را مد نظر قرار دهید که نوع بسته بندی این وسایل در فریت بار بسیار مهم است و باید تخصصی و مناسب باشد.

بسته بندی حرفه ای مخصوص فریت بار مورد تایید ایرلاین مهم است!

بسیاری از مهاجران به دلیل بسته بندی های نامناسب و تحت فشار قرار گرفتن وسایل آنها در زمان  فریت بار با تجربه تلخ از بین رفتن وسایل خود آشنا هستند که هم موجب اتلاف هزینه بار می شود و هم در نهایت کالایی غیرقابل استفاده و آسیب دیده را تحویل می گیرند.

خدمات فریت بار از ترمینال بار فرودگاه امام خمینی با بسته بندی اختصاصی

خدمات فریت بار و کارگو IKAFreight ، یکی از ارائه دهندگان خدمات فریت بار از ترمینال بار فرودگاه امام خمینی و همچنین صادرات و واردات هوایی به سایر نقاط جهان است که با دانش و تخصص لازم در این خصوص، این مشکل را حل کرده، چرا که با بسته بندی صحیح و تخصصی وسایل  مورد نظر شما در منزل و تحت نظارت خودتان این امکان را به شما میدهد که از سلامت رسیدن بار خود به مقصد اطمینان پیدا کرده و در لحظات واپسین مهاجرت و یا مسافرت، با خیالی آسوده به کار های مهم تری نظیر خداحافظی با دوستان و عزیزان خود بپردازید.

پس فقط با ما تماس بگیرید و با خیالی آسوده مهاجرت کنید!

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *