سوالات متداول

مدت زمان فریت بار تا رسیدن به مقصد چقدر می باشد؟

فریت بار همانطور که توضیح داده شد یکی از سریع ترین و ارزانترین راه های ارسال خرده بار از فرودگاهی به فرودگاه دیگر و از شهر یا کشوری به شهر یا کشور دیگر می باشد با این وجود فرستندگان و گیرندگان کالا جهت برنامه ریزی برای دریافت بار خود از فرودگاه و جلوگیری از هزینه های هنگفت انبارداری در فرودگاه مقصد نیاز به دانستن مدت زمان فریت بار، موقعیت بار خود و وقت دقیق رسیدن بار به فرودگاه مقصد را دارد.

زمان رسیدن بارهوایی در پروسه فریت بار به چه مقدار است ؟

به طور معمول مدت زمان فریت بار  بین ۴ تا ۵ روز می باشد البته این مطلب به طول مسیر حمل و تعدا پروازهای شرکت های هواپیمایی از مبدا به مقصد مورد نظر شما نیز مرتبط می باشد . مثلا فرستادن یک قطعه صنعتی در حدود ۴۰ تا ۵۰ کیلو از تهران به امارات متحده عربی با وجود پروازهای زیاد در طول روز ، در ایام هفته ، بین ایران و این کشور به طور معمول در کمتر از ۲۴ ساعت طول می کشد ولی همین بار جهت حمل به فرودگاهی در قاره اروپا و یا آمریکا در حدود ۴ تا ۵ روز طول خواهد کشید.

رزرو کتبی فریت بار و دریافت آن از شرکت های فورواردر

جهت اطمینان وقت رسیدن بارتان درفرودگاه مقصد، حتما بعد از صادر شدن بارنامه  درخواست رزرو کتبی بار را از صادر کننده بارنامه داشته باشید تا جهت دریافت بار و کم شدن هزینه های انبارداری در مقصد آمادگی داشته باشید. رزرو کتبی همچنین دست شما را جهت اعلام شکایت در صورت مفقودی و یا دیر رسیدن بارتان باز نگه میدارد و جزو مدارک محکمه پسند ، در ارسال بار شما ، به حساب می آید.

چگونه از موقعیت بار خود در طول پروسه فریت بار آگاه شوید؟

در صورت نیاز به آگاهی در مورد موقعیت بار خود در پروسه فریت بار و پس از تحویل به شرکت های هواپیمایی می توانید با مراجعه به قسمت بار آن شرکت هواپیمایی و درج شماره بارنامه در سیستم آن شرکت از موقعیت بار خود آگاه شوید شما می توانید با در نظر گرفتن موقعیت بار خود و رزرو کتبی دریافتی از شرکت هواپیمایی از به موقع رسیدن بار خود در مقصد اطمینان حاصل نماید

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *