سوالات متداول

چه زمان جهت فریت کردن بار مسافری می بایست اقدام نمود؟

در صورت نیاز به فریت بار مسافری از ترمینال بار فرودگاه امام خمینی مسافرین می بایست بنا به وزن و حجم بار خود نسبت به بسته بندی و فرستادن بار خود به ترمینال بار فرودگاه امام خمینی با در صورت نیاز به فریت بار مسافری از ترمینال بار فرودگاه امام خمینی مسافرین می بایست بنا به وزن و حجم بار خود نسبت به بسته بندی و فرستادن بار خود به ترمینال بار فرودگاه امام خمینی با گذاشتن زمان جهت فریت کردن بار مسافری وارد عمل شوند. وارد عمل شوند.

هنگامی که مسافرین و مهاجرین تصمیم به فریت بار خود از طریق ترمینال بار فرودگاه امام خمینی می گیرد باید به این نکته توجه داشته باشند که زمان کافی جهت بسته بندی بار ، استعلام قیمت ، هماهنگی با شرکت های بار جهت انتقال بار فرودگاه و انجام امور گمرکی را در کمال آرامش و با گذاشتن زمان جهت فریت کردن بار مسافری انجام دهند ، معمولا این کار می بایست یک هفته قبل از پرواز آن ها انجام گیرد.

پس از آن که تصیم به فریت بار خود گرفتید سعی کنید تمامی این وسایل را در گوشه ای از خانه جمع کرده و معین نمایید قصد ارسال دقیقا چه مقدار بار را از طریق فریت بار مسافری دارید.

استعلام قیمت جهت فریت بار مسافری از فرودگاه امام خمینی

حال که بار شما جهت فریت بار مشخص شده است با تماس با شرکت های حمل شروع به استعلام قیمت نمایید و توجه داشته باشید که شرکت های هواپیمایی ایرانی مانند هواپیمایی جمهوری اسلامی نسبت به سایر ایرلاین ها دارای قیمت های مناسبی جهت فریت بار می باشند لذا اولویت خود را در صورت ارائه سرویس در مسیر مورد نظر را به این هواپیمایی ها بدهید در غیر این صورت از سایر شرکت های هواپیمایی در حال فعالیت در فرودگاه امام خمینی جهت فریت بار خود به مقصد موردنظرتان باشید.

فریت بار مسافری (اضافه بار و خرده بار)

در صورتی که شما مسافر هستید و بار زیادی جهت فریت ندارید به طور مثال یک چمدان اضافی مقداری لباس ، چند عدد تابلو و یا فرش جهت سوغات برای دوست و فامیل (و در صورتی که این لوازم لوازمی حساس و یا شکستنی مانند لوازم آشپزخانه نمی باشند) کار شما جهت بسته بندی و ارسال بار به فرودگاه امام خمینی بسیار راحت می باشد در حدود یکی یا دو ساعت بار شما به صورت اصولی بسته بندی می شود و می توانید بار خود را سه الی چهار روز قبل از پرواز جهت فریت بار مسافری به ترمینال بار فرودگاه امام خمینی ارسال نمایید.

فریت بار لوازم منزل

هنگامی که شما جهت مهاجرت قصد فریت بار لوازم منزل خود را به صورت هوایی دارید می بایست نسبت به حجم و وزن بار خود جهت بسته بندی بار وقت کافی بگذارید لذا در این صورت پس از استعلام قیمت ، حدود یک هفته تا ده روز قبل از پرواز توسط خودتان و یا یک شرکت معتبر بسته بندی اقدام به بسته بندی اصولی بار خود نمایید و ۳ الی ۴ روز قبل از پرواز بار خود را روانه ترمینال بار نمایید.

به هنگام فریت بار عجله دشمن شما در حفظ پولتان می باشد

در صورتی که در انجام پروسه فریت بار می خواهید با آرامش و دست برتر پروژه حمل بار خود را انجام نمایید از مدتی قبل کار خود را شروع نمایید و طبق پروژه ذکر شده در کمال آرامش و دقت عمل نمایید.

در حالت دیگر در روزهای آخر پروازتان اقدام نمایید به علت تعلیق وقت نمی توانید بهترین وقت جهت استعلام قیمت و بسته بندی بار را صرف کار خود نمایید لذا این وقت گذاشتن ها آپشن های شما را در انجام این کار بیشتر خواهد کرد و طبعا قدرت انتخاب شما در پیدا کردن پیمانکار مناسب بیشتر خواهد بود لذا با عجله کار نکنید و با صرفه وقت کافی مراحل ذکر شده را طی کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *