دسته‌بندی نشده

فریت بار یا اضافه بار مسافری، مسئله این است !

این روزها مسافرین و مهاجرین با توجه به مسائل اقتصادی و نرخ متلاطم ارز با مشکلات عدیده در سفرهای خود مواجه هستند. یکی از این مسائل حمل هوایی لوازم منزل و یا اضافه بار مسافرین به همراه خود در این سفرها می باشد. فریت بار جهت حمل هوایی اضافه بار مسافرین و یا حمل هوایی لوازم منزل یکی از به صرفه ترین و امن ترین راه های انتقال بار از طریق فریت بار فرودگاه امام خمینی می باشد.

کدام به صرفه تر است ؟ اضافه بار مسافری یا فریت بار؟

فریت بار از فرودگاه امام خمینی جهت حمل هوایی بارهای تجاری و مسافری، اضافه بار مسافری و یا لوازم منزل مهاجرین یکی از راه های به صرفه ارسال بار به مقاصد مورد نظر مسافرین می باشد.

شرکت های هواپیمایی در صدد پر نمودن فضای پایین هواپیماهای مسافری، این امکان را به مسافرین می دهند تا با پرداخت وجهی نازل، اضافه بار خود را به وسیله فریت بار به مقصد مورد نظر خود حمل نمایند.

بدین وسیله فضای خالی داخل هواپیما پر شده و بابت این فضا درآمدی نصیب شرکت هواپیمایی گردیده، همچنین مسافرین و مهاجرین به جای پرداخت وجوه گزاف به عنوان اضافه بار مسافری در پای کانتر پرواز، می توانند با وجوهی بسیار نازل، در مقایسه با جریمه اضافه بار، بار همراه خود را به مقصد مورد نظر حمل نمایند. به همین علت فریت بار یک بازی برد-برد برای مسافرین و همچنین شرکت های هواپیمایی به حساب می آید.

فریت بار یک بازی برد برد است
از طرفی فضای خالی داخل هواپیما پر شده و بابت این فضا درآمدی نصیب شرکت هواپیمایی گردیده، و از طرف دیگر مسافرین مجبور به پرداخت هزینه گزاف اضافه بار مسافری نیستند

چگونه فریت بار انجام می شود ؟

مسافرین و مهاجرین می توانند قبل از روز پرواز با مراجعه به قسمت فریت بار فرودگاه امام خمینی، با در دست داشتن بلیط و پاسپورت به قسمت فریت بار مسافری گمرک فرودگاه امام خمینی مراجعه نموده و نسبت به ارسال بار خود به صورت هوایی و با قیمت های مناسب اقدام نمایند.

پس از اظهار بار در گمرک و دریافت پته مسافری به دفاتر فریت بار مراجعه نموده و نسبت به صدور بارنامه اقدام نمایند. پس از صدور بارنامه و انجام تسویه حساب، با در دست داشتن بارنامه و تگ های بار به انبار های گمرک مراجعه نموده و پس از انجام پروسه های امنیتی و حراستی، نسبت به الصاق تگ های بار و تحویل بار به ایرلاین اقدام نمایند.

هزینه ی ارسال اضافه بار مسافری با فریت

مسافرین و مهاجرین می توانند با تماس با قسمت فریت بار فرودگاه امام خمینی نسبت به درخواست سرویس های ویژه جهت تحویل و بسته بندی مناسب بار در منزل و حمل آن به فرودگاه اقدام نمایند.

سایت اینترنتی IKAFRIGHT در راستای خدمات آنلاین و اینترنتی می تواند مسافرین و مهاجرین را با پایین ترین نرخ فریت بار و همچنین مناسب ترین نرخ بسته بندی و سایر خدمات یاری برساند. مسافرین و مهاجرین می توانند با مراجعه به این سایت اینترنتی و همچنین تماس با مشاورین زبده حمل هوایی و فریت بار از امکانات آن ها در راستای فریت بار با پایین ترین هزینه حمل استفاده نمایید.

تماس بگیرید و نرخ فریت بار دریافت کنید

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *